NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گزارش شیعه آنلاین، خبرنگار افتخاری ما از شهر مقدس قم خبر داد که یک روحانی کهنسال در  کنار حرم حضرت فاطمه معصومه (س) دستفروشی می کند.
خبرنگار ما در ادامه افزود: نام این روحانی سالخورده حجة الإسلام و المسلمین شیخ "حسن صنیعی" است. او با تکیه دادن به حرم حضرت معصومه (س)، کتاب هایی که خودش تألیف کرده را به قیمت ناچیزی به فروش می رساند.
وی در ادامه گفت: برای بررسی بیشتر موضوع به این روحانی دستفروش نزدیک شدم. متوجه شدم که هر فردی از کنار او رد می شود، با صدای بسیار آهسته می گوید "یک کتاب بخرید، اگر پول ندارید مجانی ببرید".
خبرنگار ما افزود: دلم خیلی برایش سوخت، رفتم جلو به بهانه خرید یک کتاب صحبت را با او باز کردم. گفتم "حاج آقا، چرا دستفروشی می کنی؟ گفت: این کتاب ها را خودم تألیف کردم. قیمت هر کدام 1500 تا 2000 تومان است. به مغازه دار که دادم آن را بفروشد، قیمت فروش آن را 4 یا 5 هزار تومان تعیین کرد. با این قیمت ها کسی نمی خرد و چون هدف من نشر علوم دینی و انتشار این گونه کتاب ها است، اینجا آمدم تا خودم آن را به قیمت ارزان بفروشم.
خبرنگار افتخاری ما از قم، همچنین گفت: کتاب های این روحانی دستفروش در موضوعاتی همچون حجاب، تولی و تبری و دیگر موضوعات دینی بود. من هم از هر جلد آن یک عدد خریداری کردم.
 


 


[ پنج شنبه 90/5/6 ] [ 9:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 560
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4426698