NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
خبرنگار نشریه‌ای متعلق به برلوسکونی نخست‌وزیر ایتالیا، با رفتن به باشگاهی شبانه و جلب اعتماد سه کشیش همجنس‌باز، با دوربین مخفی از اقدامات غیراخلاقی آنها فیلم گرفت.

به گزارش شبکه ایران به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، نشریه ایتالیایی پانوراما متعلق به سیلویو برلوسکونی نخست‌وزیر این کشور، با استفاده از یک دوربین مخفی تصاویری را از مصاحبه با سه کشیش همجنس‌گرا تهیه نموده و در گزارشی تفصیلی، اقدامات غیراخلاقی انجام شده توسط این سه کشیش را شرح داده است.

دیلی‌تلگراف در این گزارش یادآور شد: خبرنگار هفته‌نامه پانوراما با استفاده از یک دوربین مخفی و رفتن به یک باشگاه شبانه ویژه همجنس‌بازان، توانسته با جلب اعتماد سه کشیش، تصاویری را از اقدامات غیراخلاقی و روابط جنسی آنها با یکدیگر و با دیگر اشخاص تهیه نماید که بنا بر گزارش این هفته‌نامه، حتی یکی از این موارد در داخل ساختمان کلیسا رخ داده است.    

براساس گزارش این روزنامه انگلیسی،‌ کلیسای کاتولیک ایتالیا که هنوز از ضربه رسوایی آزار جنسی کودکان در کلیسا در حال تلو تلو خوردن است، روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای به این کشیش‌ها که زندگی دوگانه‌ای را در پیش گرفته بودند تنها دستور داد که کلیسا را ترک کنند و کشیشی را کنار بگذارند.

واتیکان هنوز هیچ واکنشی به گزارش پانوراما نشان نداده اما یک مقام ارشد واتیکان با اعلام اینکه این مطالب "چرندهای همیشگی و زباله‌هایی برای جذب خواننده در ماه‌های آرام تابستان" است، تاکید کرد که این فیلم هیچ دلیلی بر اینکه حاضران در آن از کشیشان باشند، نمی‌باشد.

دین مسیح در طول قرون متمادی دچار تحریف‌های بزرگی شده که یکی از این تحریف‌ها، ممنوعیت ازدواج برای کشیش‌ها و راهبه‌هاست و این مسئله باعث شده که بخشی از این افراد دچار انحرافات جدی در زندگی‌های شخصی خود شوند.


[ یکشنبه 89/5/3 ] [ 9:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 353
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450428