NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مواضع پرنوسان شورای هماهنگی سبز باعث تردید بیشتر نسبت به هویت گردانندگان آن در میان رسانه های وابسته به اپوزیسیون شده است.

سایت رادیو زمانه در مطلبی با عنوان پروژه تطهیر اصلاح طلبان نوشت: هیچ گاه مشخص نشد اعضای شورای هماهنگی سبز چه کسانی هستند. بیانیه اخیر این شورا نشان می دهد اصلاح طلبان همچنان به افق تیره انتخابات چشم دوخته اند و رویا در سر می پرورانند.

این پایگاه مجازی همچنین نوشت: با توجه به اینکه شورای هماهنگی سبز امید به دلیل عدم شفافیت و اینکه به طرز مشکوکی عنوان می کنند که همه اعضای آن در داخل ایران به سر می برند و همچنین به گفته مجتبی واحدی، مهدی کروبی هیچ نماینده ای در این شورا ندارد، استقبال عمومی از این شورا ناچیز بوده است. حتی با توجه به اینکه فراخوان تظاهرات سکوت سالگرد انتخابات با استقبال روبه رو نشد، اساسا این شورا از مشروعیت برای اظهارنظر از جانب جنبش سبز ساقط می شود. می توانیم یک قدم هم فراتر بگذاریم و بگوییم اینکه مواضع کنونی شورای سبز، با سخنان پیشین سیدمحمد خاتمی هماهنگ شده و وب سایت های اصلاح طلب برای تطهیر چهره سید خندان قلم می زنند (کسی که در یک سال و نیم نخست شکل گیری جنبش سبز سکوت پیشه کرده بود)، نشانه ظهور جریان انحرافی اصلاح طلب ها در جنبش سبز و عزم آنان در فشار برای تغییر ماهیت جنبش است. فراموش نکنیم به گفته اکبر اعلمی نماینده دور ششم و هفتم مجلس، شورای عالی امنیت ملی به ریاست خاتمی، حبس خانگی آیت الله منتظری را به تصویب رساند.

 


[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 12:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 375
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450450