NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بعد از انتشار عکس های مربوط به پارک "حضرت ابراهیم(ع)" موج های مخالفت و اعتراض دانشجویی به شهردار تهران آغاز شد.

 به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در نامه ای قالیباف اعتراض خود به وی را این چنین نشان می دهد:«شما که به گفته خودتان از کمبود لوازم تفریحی در تهران بزرگ در رنج هستید و از این کمبود احساس حقارت می کنید؛ آیا در مقابل بی عفتی ها به حجاب و چادر احساس حقارت نمی کنید؟ آیا از این اختلاط که مسببش شما هستید در مقابل وجدانتان احساس شرم نمی کنید که چرا این گونه لکه ننگی بر پیشانی ام القرای جهان اسلام به خاطر بی مبالاتی مهندسی فرهنگی حضرتعالی نقش می بندد؟»
 متن این نامه به شرح زیر است::

شهردار محترم تهران
جناب آقای قالیباف
سلام علیکم
در حالی که مردم ام القرای اسلام یعنی شهر تهران خود را در روزهای پایانی ماه شعبان برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده می کردند، انتشار عکس های مفتضح از پارک "آب و آتش" تهران مانند زهری بود که آغاز حلاوت ماه مبارک رمضان را به کام مردم تهران تلخ کرد. تصویری که نشان از آن داشت که عده ای به قصد تمسخر چادر و مردم پایین شهر با قیافه هایی مشمئز کننده در این پارک گرد هم جمع شدند و با ریختن آب بر سر و روی یکدیگر صحنه هایی را تکرار کردند که تنها در سواحل کشورهای عربی می توان یافت و این ها تنها و تنها بخاطر مهندسی فرهنگی جناب عالی و همکارانتان است.

جناب آقای شهردار

شما که به گفته خودتان از کمبود لوازم تفریحی در تهران بزرگ در رنج هستید و از این کمبود احساس حقارت می کنید؛ آیا در مقابل بی عفتی ها به حجاب و چادر احساس حقارت نمی کنید؟ آیا از این اختلاط که مسببش شما هستید در مقابل وجدانتان احساس شرم نمی کنید که چرا این گونه لکه ننگی بر پیشانی ام القرای جهان اسلام به خاطر بی مبالاتی مهندسی فرهنگی حضرتعالی نقش می بندد؟

جناب سردار

شما که ادعاهای مربوط به دوران جنگتان گوش فلک را کر می کند چرا در ساخت مجموعه های تفریحی اینگونه تنها مناطق بالای شهر را می بینید و حتی به خود رنج حضور در مناطق محروم تهران همچون منطقه 19 را نمی دهید؟ مگر جنگ ما جز برای استیلای حکومت پا برهنه ها بر اشراف بود مگر نه آنکه انقلاب ما که بنابر فرموده بنیانگذارش انقلاب مستضعفین و پا برهنه ها است، برای ارج نهادن به این قشر همواره تحت ظلم بوده است؟ پس چرا این گونه تکنوکرات وار منابع مالی بیت المال را خرج تفریح های بیهوده و مغایر با شرع و عرف عده ای می کنید که همواره در جمع میلیونی مردم تهران و ایران در اقلیت بوده و هستند. عده ای که از زمان سلف بزرگوارتان جناب آقای کرباسچی این وهم بر آنها مستولی شد که ایران یعنی تهران و تهران یعنی شمیران! و همین وهم بود که فتنه ای به نام 88را به عنوان نتیجه نامشروع خود به جامعه عرضه کرد.

آقای قالیباف

پیش از این قصد داشتیم هنگام برگزاری جشن های شعبانیه به شما نامه ای بنویسیم و اخطار دهیم که تمام فعالیت های شما یک طرف و ضعف افراطی و حرکات مغایر با اسلام شما در مسائل فرهنگی یک طرف. فراموش نکرده ایم وضعیت برگزاری جشن های شعبانیه را که با مبتذل ترین حرکات و برنامه ها زمینه را برای حضور عده ای لا ابالی و جمع  شدن آنها کنار یکدیگر محیا کردید. خودتان اعلام کرده اید که با رفتار سلبی در خصوص عفاف و حجاب مخالفید که این مخالفت شما با رفتار سلبی گذشته از آنکه معنایی جز مخالفت با گشت ارشاد که خواست تمام دلسوزان نظام و مردم و مراجع است، اما دلیل نمی شود که شما مانند شناگر بر خلاف مسیر عفاف و حجاب جامعه حرکت کنید و با برپا کردن محیط های مبتذل تنها خودتان نیز عاملی بر ترویج فساد و فحشا شوید که این خود دلیلی می شود تا خدای ناکرده شما را با گروه های منحرف و ارتجاعی مقایسه کنند که ترویج فساد را لازم می دانستند.

جناب رئیس

گرچه با نزدیک شدن به ایام انتخابات تمام فکر و ذهن شما معطوف به رفتارهای انتخاباتی شده است و این که سعی دارید نماینده خود را در ائتلاف اصولگرایان جا دهید اما از شما می خواهیم که ناپرهیزی کنید و با حضور در مکان های فرهنگی شهرداری تهران اوج ابتذال و بی و بندباری های ضد فرهنگ اسلامی و ایرانی را که مسببی جز شما ندارد ببینید تا شاید بتوانید پاسخی برای مردم نالان از این ابتذال بتراشید و بی شک هیچ پاسخی در مقابل خون شهیدان ندارید. جناب قالیباف سخن را کوتاه می کنیم و قصد پرداختن به مسائل شهری و سیاسی که متاسفانه شما در آنها نیز مردود هستید نداریم لکن اعلام می کنیم: ما دانشجویان دانشگاه شاهد که بنابر فرموده رهبر و امام مان حضرت آیت الله خامنه ای گلخانه ای عطر آگین و منشا خیر است، هشدار و اقدام علیه ابتذال فرهنگی حاکم بر حکومت تکنوکرات های ولایی نمای شهرداری تهران را بنابر بند میم وصیت نامه حضرت روح الله که فرمودند:« و از آنچه‌ در نظر شرع‌ حرام‌ و آنچه‌ برخلاف‌ مسیر ملت‌ و کشور اسلامی‌ و مخالف‌ با حیثیت‌ جمهوری‌ اسلامی‌ است‌ به‌ طور قاطع‌ اگر جلوگیری‌ نشود، همه‌ مسئول‌ می‌باشند. و مردم‌ و جوانان‌ حزب‌اللهی‌ اگر برخورد به‌ یکی‌ از امور مذکور نمودند به‌ دستگاههای‌ مربوطه‌ رجوع‌ کنند و اگر آنان‌ کوتاهی‌ نمودند، خودشان‌ مکلف‌ به‌ جلوگیری‌ هستند. خداوند تعالی‌ مددکار همه‌ باشد.»از وظایف خود می دانیم فلذا از شورای شهر تهران و وزارت کشور می خواهیم که با برخوردی دقیق ریشه های این رفتارهای ضد فرهنگی در شهرداری تهران را جستجو و لطفا از هیچ اقدامی حتی استیضاح شهردار محترم پرهیز نجویند که بنابر فرموده معصوم (ع) در خصوص امر به معروف و نهی از منکر "کلکم راع و کلکم مسئول " هستید. از طریق این نامه اعلام می کنیم که در صورت قصور و تکرار این رفتار مستهجن دانشجویان دانشگاه شاهد رفتار عملی خود را برای اجرای بند میم وصیت نامه امام (ره) به نمایش می گذارد.
والسلام علی من اتبع الهدی

 


[ سه شنبه 90/5/11 ] [ 12:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 607
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450682