NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
 کیهان:
سیانیوز این آقا را هم در فهرست افراد مجاز برای تقلید گذاشت!


یک پایگاه اینترنتی نزدیک به سازمان سیا از اصلاح طلبان خواست تا در مخالفت با جمهوری اسلامی از علی محمد دستغیب تقلید کنند(!)
گویانیوز سایت اینترنتی که چند سال پیش و تا هفته ها رسماً آگهی استخدام در سازمان جاسوسی آمریکا را منتشر می کرد. این پایگاه اینترنتی در مقاله ای به قلم «ناصر-م» (فردی که در خارج کشور حضور دارد و در اوج فتنه 88 خواستار حمایت از حمله رژیم صهیونیستی به ایران شد) نوشت: ای اصلاح طلبان مدعی، چرا در نبرد با نظام از آیت الله دستغیب به عنوان یک روحانی متقی تقلید نمی کنید؟
گویانیوز می افزاید: نیروهای سکولار و لائیک که همچنان به جدایی دین از حکومت پافشاری می نمایند و یکی از پرنسیب های آنها شمرده می شود اما همواره از روحانیون مخالف حکومت دینی حمایت نموده اند! اما اصلاح طلبان جرأت حمایت و پشتیبانی از یک روحانی آزاده مانند آیت الله دستغیب را ندارند تا انتخابات نمایشی و غیر دموکراتیک مجلس شورای اسلامی پیش رو را با همت هرچه بیشتر بایکوت نمایند!
نویسنده حامی رژیم صهیونیستی همچنین با دفاع از فتنه سبز و با اشاره به ناکامی آن می افزاید: اینک اشخاصی مانند خاتمی و هاشمی و دیگران با وساطت با بیت رهبری مسیر مذاکره و نامه نگاری و چانه زنی را می پیمایند و عاقبت نیز اعلام خواهند کرد که برای حفظ کیان اسلام و نظام به مصالحه رسیده اند. رژیم اسلامی آن قدر مدعیان را پشت درهای بسته نگاه خواهد داشت که همه مسائل مشمول مرور زمان گردد. آنهایی که به هاشمی رفسنجانی دل خوش کرده بودند هنگامی که با سازش هاشمی مواجه شدند با ناباوری شوکه شدند.
این تحلیل در حالی منتشر می شود که سایت های وابسته به افراطیون مدعی اصلاح طلبی (مانند جرس و کلمه و امروز و نوروز) در کنار رسانه های انگلیسی و آمریکایی نظیر بی بی سی و صدای آمریکا و رادیو فردا، مکرراً مواضع آمیخته با اعوجاج و کج فهمی علی محمد دستغیب را که متأثر از برخی اطرافیان آلوده وی است، با آب و تاب فراوان برجسته می کنند.
اعضای مجلس خبرگان پیش از این در صدد بودند نامبرده را به اعتبار مواضع همسو با آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و همسو با گروهکهای ضدانقلاب، از این مجلس بیرون کنند اما با عدم تمایل رهبر فرزانه انقلاب این تصمیم نمایندگان خبرگان منتفی شد.
رسانه های ضد انقلابی نظیر رادیو فردا پیش از این افرادی چون صانعی و منتظری را روحانی واقعی خوانده اند. نکته جالب در این میان آن است که محافل ضد انقلاب به طور مبنایی با روحانیت و فقاهت و مرجعیت سرستیز دارند اما به برخی چهره های منحرف یا فریب خورده که می رسند، طرفدار تقلید و پیروی از آنان می شوند!! بدین ترتیب باید وجدان امثال آقای علی محمد دستغیب را به پرسش گرفت که به اعتبار کدام رفتار و گفتار، مورد قبول و حمایت دشمنان دین خدا و ملت ایران قرار می گیرند؟ و چگونه یک مزدور حامی حمله رژیم صهیونیستی به ایران، می تواند همزمان حامی امثال شما نیز باشد؟

 


[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 9:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450875