NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سایت معلق میان توقیف و خبرسازی از اینکه نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به‌طور صریح نظرات این تشکل دانشجویی در مورد ساکتین فتنه و خواص مردود را بیان کرد و با تکبیرهای پی در پی دانشجویان مواجه شد، اظهار عصبانیت کرد.

این سایت همچنین در ادعایی با عنوان "سوءاستفاده یک محفل سیاسی از افطار دانشجویان با رهبری؟!" که در واقع توهین به این تشکل دانشجویی است، مدعی شده که یک محفل سیاسی از این تشکل سوء استفاده کرده و تندروها قصد دارند میانه‌روهایی مانند لاریجانی و قالیباف را از ترکیب اصولگرایان بیرون کنند!

این سایت نوشت: «اظهارات یکی از دانشجویان که دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور معرفی شده، در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب شائبه سوءاستفاده یک محفل سیاسی از افطار دانشجویان با رهبری را به وجود آورده است.

در حالی که در آستانه انتخابات و همزمان با تعامل اصولگرایان زیر نظر آیت الله مهدوی کنی، برخی طیفهای تندرو کمر به بیرون کردن طیفهای معتدل نظیر لاریجانی و قالیباف بسته اند، فرد مذکور شب گذشته در حضور رهبر انقلاب گفت:

یقیناً نحوه‌ مواجهه خواص و نخبگان سیاسی با وقایعِ گوناگون، من‌جمله فتنه‌ سال 88 معیاری اساسی برای انتخاب مردم خواهد بود. برخی افراد که در ایام فتنه‌ با وجود روشنگری‌های مداوم و مکرر حضرتعالی با سکوت معنادار خود مهر تأییدی بر دشمنی‌ها و فتنه‌گری‌ها کوبیدند، با چه رویی و به چه قصدی امروز دم از اصول‌گرایی می‌زنند؟ آیا ریاست محترم مجلس جناب آقای لاریجانی که تنها یک روز پس از خطبه‌ فصل‌الخطاب شما در 29 خرداد 88 هنوز بر آتش تردید در صحت انتخابات می‌دمید، فراموش کرده که ملت شاهد و ناظر رفتار و عملکرد اویــَند؟

یا شاید برخی افراد که حتی هنوز حماسه‌ نهم دی‌ماه را باور ندارند از یاد برده‌اند که این مردم و رهبری عزیز بودند که کشتی انقلاب را از امواج هولناک فتنه‌ 88 عبور دادند و نقشِ این خواص تنها نظاره‌ معرکه‌ نبرد بود و منتظرِ نتیجه ماندن.

امروز ما نگرانیم که در ساختارهای حزبی و تشکیلاتی که بعضاً سابقه‌ تاریخی مطلوبی نیز نزد ملت ندارند، عناوینی چون "چند به علاوه چند " مساوی قربانی کردن آرمان‏ها و ارزش‌ها در مسلخ محافظه ‏کاری‏های سیاسی شود که می‌دانیم "محافظه‌کاری قتل‌گاه انقلاب است. "

 فضای شکل گرفته تحت عناوین مذکور موجب دغدغه و نگرانی ما نسبت به آینده‌ جبهه‏ نیروهای انقلاب شده است و بیم آن می‌رود که در این مسیر برخی افراد گفتمان اصول‏گرایی را به دکان اصول‏گرایی تبدیل کنند. متأسفانه امروز شاهدیم علیرغم آنکه حضرت‌عالی سران قوا و صاحبان مناسب را از حضور و دخالت در انتخابات نهی فرموده‌اید، ریاست مجلس آقای لاریجانی و شهردار تهران آقای قالیباف اقدام به معرفی نماینده در تشکل‌های انتخاباتی کرده‌اند و حضور خود را مایه تقویت گفتمان اصول‌گرایی می‌دانند.»

عصبانیت این سایت و ظاهر شدن در نقش وکیل مدافع ساز و کار بدون منطق سهم ویژه برای آقایان لاریجانی و قالیباف در حالی است که شب گذشته پس از بیان این اظهارات، دانشجویان حاضر در جلسه با تکبیرهای پی در پی خود سخنان نماینده انجمن‌های اسلامی مستقل را تأیید کردند و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود تعریض منفی به این موارد نداشتند.

بر این اساس، احتمالاً سایت معلق میان توقیف و خبرسازی مجموعه دانشجویان حاضر در جلسه را متأثر از طیف‌های سیاسی می‌داند و خود را کاملاً‌ مستقل!

 


[ جمعه 90/5/21 ] [ 9:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 782
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 4447327