NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کیهان:
من نفوذی نیستم اما وزارت اطلاعات نفوذ کرده است!
همکار مهاجرانی در تبلیغ سناریوی اسب تروا می گوید: رفتن ما به خیابان، حکومت را متحد می کند و بنابراین صلاح نیست.
ابراهیم نبوی پس از پیشنهاد سناریوی اسب تروا در 22 بهمن سال 88، مورد بدگمانی جریان های اپوزیسیون واقع شد که معتقد بودند مهاجرانی و نبوی برای خوش خدمتی به جمهوری اسلامی این سناریوی ضد کارکردی را مطرح کرده و عملا توان اپوزیسیون را به تحلیل برده اند. بعدها ماجرای اسب تروا به درازگوش تروا معروف شد و نبوی به غلط متهم گردید که عامل جمهوری اسلامی است. وی به تازگی درباره علت مخالفتش با حرکت خیابانی گفته است: جنبش سبز پس از 6 ماه درگیری خیابانی حالا دست از رفتن به خیابان برداشته است چرا که رفتن ما به خیابان، نیروهای حکومتی را متحد می کند.
اظهارات نبوی که در روزنت منتشر شده، به واقعیت نزدیک است چرا که جریان نفاق سبز باطن ضد دین و ضد انقلابی خود را در همین اغتشاش خیابانی نشان داد و باعث انسجام بی سابقه در حاکمیت شد تا آن جا که پس از رسوایی 25 بهمن سال 89، حتی کسانی چون هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی، ناطق نوری و حتی برخی اعضای اقلیت مجلس مواضع تندی را علیه فتنه گران اتخاذ کردند.
جالب اینجاست که نبوی خود از جمله حامیان خودنمایی خیابانی در ماجرای 25 بهمن بود. این جریان در واقع بیشترین تلاش را به کار بست تا با رادیکالیسم مخالفان، اسباب انسجام بیشتر در میان نیروهای انقلاب فراهم شود.
طنزنویس نشریات زنجیره ای که اکنون در بلژیک زندگی می کند، همچنین از نفوذ وزارت اطلاعات در اینترنت خبر داد و نوشت: خطر و مشکل بزرگ ما در اینترنت ورود عوامل نفوذی اطلاعات برای دستیابی به داده های ما و مطلع شدن از برنامه های ماست. این امر در مورد شبکه های اجتماعی راحت تر است.
وی درباره سایت بالاترین که پیش از این از نبوی به عنوان نفوذی اطلاعات یاد کرده، نوشت: این سایت مورد حمله ارتش سایبری حکومت قرار گرفته و از طریق انتشار مطالب ضد مذهبی، نوشته های تند حامی گروه های تروریست و تبدیل شدن به محل فحاشی، عملا دیگر مورد استفاده مردم نیست اما سایت های روز آنلاین و کلمه و جرس، سایت های خبررسان هستند.
همکار مهاجرانی در پروژه اسب تروا مطلب دیگری هم برای روزنت نوشته است. در حالی که ایرج مصداقی از اعضای متواری گروهک منافقین به تازگی، سردبیر روزنت(هوشنگ اسدی) را نفوذی نیروهای امنیتی ایران معرفی کرد، ابراهیم نبوی به موضوع نفوذ پرداخته و می نویسد: وقتی کیهان می نویسد فلانی عامل ماست یعنی چی؟ یعنی عامل خودش را ول می کند زیر دست و پای دشمن؟[خلافش نیز هست؛ وقتی کیهان علیه یکی می نویسد آن فرد ناخودآگاه محل وثوق و اعتماد ضد انقلاب واقع می شود!]

 


[ سه شنبه 90/5/25 ] [ 7:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2389
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425731