NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کیهان:
سازمان منافقین یا فتنه سبز کدام دریوزه تر است؟!
یک پایگاه اینترنتی وابسته به اپوزیسیون، تحرک محسن کدیور و برخی همراهان وی برای نزدیکی به دولت آمریکا و جایگزینی با گروهک منافقین را به باد انتقاد گرفت.
«اخبار روز» در مطلبی به قلم یکی از عناصر جدا شده منافقین، دریوزگی آمریکا به هر بهانه را مورد تخطئه قرار داد و نوشت:بزرگ ترین و رسمی ترین تروریست جهان (آمریکا) که- به طور خاص الخاص- تروریست نژاد پرست بنیادگرای مرتجع جنایتکاری به نام دولت اسرائیل را نیز در پناه خود گرفته است، این روزها در ارتباط با نگاه داشتن یا بیش از این نگاه نداشتن نام سازمان مجاهدین در «لیست سیاه» خود یا همان لیست معروف سازمان های از نظر او تروریست، در حال تصمیم گیری است. همزمان پاره ای از عناصر مشکوک و بدتر از مشکوک، به همراه بعضی از کسانی که خود را حامی «جنبش سبز» می نمایانند، دست به دامان هر کس و ناکسی در آمریکا شده اند تا مانع خروج نام سازمان از لیست سیاه شوند. رسوایی عمل اینان، آشکارتر از آن است که نیازی به توضیح یا توصیف یا تشریح داشته باشد.
نویسنده تاکید می کند: آویزان شدن سران راه گم کرده سازمان مجاهدین خلق، به دامان کثیف ترین و نابکارترین جناح امپریالیسم، نمی تواند توجیه کننده آویزان شدن گروهی دیگر که متاسفانه نام جنبش را نیز با رفتار خود آلوده می کنند، به دامان جناح دیگر امپریالیسم، و خواهش و تمنا از او برای نگاه داشتن نام سازمان مجاهدین در لیست تروریستی خود باشد. آن کس که به نیروی توده ها متکی است، خود را به این جناح و آن جناح امپریالیسم نمی آویزد. نه برای زمینه سازی تجاوز نظامی به ایران به امید شکستن تغاری و ریختن ماستی و بقیه قضایا؛ و نه برای گدایی و دریوزه گری با در دست گرفتن کاسه شکسته ای که او برای نهان کردن بند زدگی هایش، بر آن رنگ سبز زده است. لکه ننگ این دریوزگان بسیار سیاه است.
گفتنی است هفته گذشته افرادی نظیر کدیور، جهانبگلو، حقیقت جو، مهرزاد و بروجردی اقدام نامه مشترکی را با برخی مقامات اطلاعاتی سابق آمریکا نظیرجان لیمبرت و گری سیک امضا کردند که هر چند در ظاهر از آمریکا می خواست سازمان منافقین را از فهرست گروه های تروریستی خارج نکند، ضمنا خواستار تمرکز واشنگتن بر حمایت از فتنه سبز شده بود.

 


[ چهارشنبه 90/5/26 ] [ 7:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 528
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4414732