NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کیهان نوشت:

چاخان و پاخان های رئیس گروهک یک نفره شورای هماهنگی سبز حتی خبرنگار رادیو فردا را نیز به انکار و اعتراض واداشت.

اردشیر امیرارجمند در مصاحبه با رادیو فردا چندبار با اعتراض و اشکال خبر نگار این رادیو مواجه شد که معتقد بود هیچ نشانه ای از زنده بودن جنبش سبز وجود ندارد. امیر ارجمند در این مصاحبه اذعان کرد که محدود کردن ارتباطات موسوی و کروبی با خارج، فتنه گران را از رمق انداخته است اما با این حال ادعا کرد که جنبش زنده است. این ادعا چنان گزاف بود که خبرنگار به امیرارجمند گفت چه نشانه ای برای زنده بودن جنبش دارد. مشاور فراری موسوی در پاسخ مدعی شد اختلاف عمیقی که در جناح مقابل وجود دارد به علت حضور جنبش است(!) این ادعا در حالی است که پیش از فتنه سبز نیز اختلاف های سلیقه ای مختلف امری رایج در کشور بود و اتفاقاً عمق خباثت دست اندرکاران فتنه سبز باعث هوشیاری همه طیف ها و تقویت اتحاد در جبهه معتقدان به انقلاب اسلامی شد. به عنوان مثال خط زدن شعار جمهوری اسلامی و ادعای جمهوری ایرانی، یا شعار دادن به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی و حرمت شکنی روز عاشورا باعث شد بسیاری از چهره های سیاسی که مثلا انتقاداتی به برخی اجزای دولت داشتند، در ماجرای فتنه به میدان بیایند و علیه این جریان خائن موضع علنی بگیرند.

امیر ارجمند در مصاحبه با رادیو فردا تلاش کرد خود شورای هماهنگی کذایی را فعال نشان دهد. وی دو هفته پیش یک نشست محفلی را در پاریس تدارک کرد که رسانه های وابسته به اپوزیسیون از آن به عنوان «مجلس ختم» یاد می کند. درست به همین دلیل هم بود که خبرنگار رادیو فردا، به وی گفت«شورا زمانی که تشکیل شد بنا بود وظیفه انتقال پیام رهبران جنبش را به بیرون ایفا کند و زبان آن ها شود. گذشته از فعالیت ماه های نخست شورای هماهنگی، عملا این اتفاق نیفتاد. علت اینکه شورای به تدریج ساکت تر شده و وظیفه اولیه خود را نمی تواند انجام دهد، چیست؟»

امیر ارجمند در پاسخ ادعا کرد که «کار شورا صرفاً بیانیه صادر کردن نیست و ما تلاش خستگی ناپذیری برای هماهنگی انجام داده ایم». وی همچنین درباره سوال خبرنگار که می پرسید چطور با داخل ارتباط برقرار کرده اید، مدعی شد «مگر شورا خارج از ایران است که شما این را می پرسید؟»! خبرنگار نیز بلافاصله گفت « به هر حال شما تنها فرد شناخته شده عضو شورا، بیرون از ایران هستید». با این حال امیر ارجمند از رو نرفته و ادعا کرد شورا متصل به پایگاه مردمی در داخل کشور است(!)

ادعای گزاف داشتن پایگاه مردمی در حالی است که آخرین فراخوان های زنجیره ای شورای کذایی از اسفند 89 تا خرداد 90 با بی اقبالی مطلق عمومی مواجه شد و سناریوی نبوغ آمیز راهپیمایی سکوت در پیاده روهای شمال شهر تهران، با استهزای عمومی در فضای سایبری و مجازی مواجه گردید.

 


[ چهارشنبه 90/5/26 ] [ 12:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 402
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450477