NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
البته همه کسانی که مهدی خزعلی را می شناسند بر شهرت طلب بودن وی اذعان دارند لذا می توان انتشار خبر اعتصاب غذای او را نیز در همین زمینه تحلیل نمود اما این آقای باهوش فراموش کرده که هر کسب شهرتی مثبت نیست.
 همه کسانی که مهدی خزعلی را می شناسند بر شهرت طلب بودن وی اذعان دارند لذا می توان انتشار خبر اعتصاب غذای او را نیز در همین زمینه تحلیل کرد.
همانطور که پیش بینی می گردید ، پس از اینکه مهدی خزعلی با عدم حضور در جلسات دادگاه و رسیدگی به پرونده اتهامی اش مانع از بررسی پرونده مذکور شد ، حکم بازداشت مجدد وی از سوی مرجع قضایی صادر و مشارالیه پس از دستگیری به بازداشتگاه اوین منتقل شد .
اما سئوال اینجا بود چرا مهدی خزعلی که از نتیجه عدم همکاری خود با دادگاه مطلع بود ، مبادرت به انجام اقداماتی کرد که ماحصل آن چیزی جز دستگیری مجدد و انتقال دوباره اش به بازداشتگاه نبود ؟
نویسنده وبلاگ لحظه به لحظه از سیاست نوشت: چرا مهدی خزعلی در زمانی که با قرار وثیقه آزاد بوده و پرونده اش مفتوح بود ، بر انجام جرائم جدیدی اصرار داشت ؟
چرا هنوز پای مهدی خزعلی به بازداشتگاه نرسیده است ، خبر اعتصاب غذای او مطرح می گردد و ...
تلاش برای پاسخ گویی به سئوالات مذکور بود که ابعاد بیشتری از موضوع را برملا کرد .
مهدی خزعلی بدهی قابل توجه و کلانی به اشخاص حقیقی و حقوقی دارد و از ناحیه طلبکارانش به شدت تحت فشار می باشد.
مهدی خزعلی نیز که کاملا با پیچ و خم های حقوقی آشنا می باشد تصمیم گرفته با از دسترس خارج نمودن خود زمینه ای را فراهم آورد تا طللبکارانش از وصول مطالبات خود ناامید شده و نهایتا مجبور به کنار آمدن با وی گردند .
بر اساس این سناریو مهدی خزعلی موفق می شود هم شر طلبکاران را از سر خود کم کند و هم به زعم خود وجهه اجتماعی از دست رفته اش را که بدلیل طرد شدن از سوی پدر بزرگوارش صورت گرفته به نوعی ترمیم نماید و در برابر تذکر و سرزنش دلسوزانه نیروهای ارزشی ، « به به » گفتن اصحاب فتنه را به همراه داشته باشد .
البته همه کسانی که مهدی خزعلی را می شناسند بر شهرت طلب بودن وی اذعان دارند لذا می توان انتشار خبر اعتصاب غذای او را نیز در همین زمینه تحلیل نمود اما این آقای باهوش فراموش کرده که هر کسب شهرتی مثبت نیست.
حسب آخرین اطلاعات دریافتی با تشدید قرار وثیقه مهدی خزعلی و اطمینانی که دادگاه برای حضور وی در جلسات یافته است ، وی در تاریخ 22/5/90 مجددا از زندان آزاد گردید و به همین دلیل قصد مشارالیه برای سنگ قلاب کردن طلبکارانش فعلا خنثی گردید.

 


[ پنج شنبه 90/5/27 ] [ 8:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 379
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450454