NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 یکی از نمایندگان تهران که جزو نزدیکان سیاسی آقای هاشمی رفسنجانی است و در انتخابات 88 نیز علی‌رغم ادعای اصولگرایی به‌عنوان حامی موسوی مطرح شد و هیچ‌گاه نیز این موضوع را تکذیب نکرد، گفت: فکر نمی‌کنم جبهه پایداری با توجه به اینکه به تازگی اعلام موجودیت کرده از عقبه اجتماعی کافی در جامعه برخوردار باشد.

حسن غفوری‌فرد عضو جامعه اسلامی مهندسین، در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین در واکنش به اظهارات حداد عادل مبنی بر اینکه رهبری نظرشان بر این است که اصولگرایان یک لیست واحد داشته باشند، گفت: مصلحت نیست در انتخابات از رهبری هزینه کنیم. چرا که ایشان رهبر تمامی ایرانیان هستند و اینکه بگوییم رهبری نظرشان این است که فقط اصولگرایان متحد شوند، هزینه کردن از رهبری است که به مصلحت نیست.

عضو جزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اختلاف‌نظر جبهه پایداری با کمیته 7+ 8، فکر می‌کنید آنها عقبه اجتماعی دارند که به صورت مستقل در انتخابات لیست دهند یا نه؟، اظهار داشت: جبهه پایداری همان رایحه خوش خدمت است که در حال حاضر هم خودشان دچار انشعاب و تفرقه هستند. فکر نمی‌کنم با توجه به اینکه این تشکل سیاسی به تازگی اعلام موجودیت کرده از عقبه اجتماعی کافی برخوردار باشد.

غفوری?فرد در پاسخ به اینکه چه میزان تعیین شرط‌ از سوی جبهه پایداری برای حضور در جمع جبهه متحد اصولگرایان را درست می‌دانید، تصریح کرد: درباره اعضای کمیته 8+7 تصمیم با آنها نیست. چراکه این گروه با نظر جامعتین انتخاب شده و ترکیب آن به جز دو چهره جبهه پایداری قطعی است. در حال حاضر هم جلسات خود را تشکیل می‌دهند و اگر این دوستان شرکت نکنند احتمالاً جایگزین خواهد شد.

 عضو جامع اسلامی مهندسین در بخشی دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به میانداری آیت‌الله مهدوی‌کنی در زمینه وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی هیچ وقت کنار نبودند. هرچند در برخی مقاطع فعالیتشان کمتر بوده ولی در انتخابات مجلس نهم با کمک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بطور شفاف وارد عرصه انتخابات شدند و ما این حضور را به فال نیک می‌گیریم.

 وی در پاسخ به اینکه چگونه می‌توان اصولگرایان را از آفت بی‌توجهی به نظرات بزرگان اصولگرا باز داشت، گفت: ریش‌ سفیدی هیچ وقت دوره‌اش تمام نمی‌شود و احتمام به نظرات بزرگتران و پیشکسوتان انقلاب در متن اخلاف اسلامی و ایرانی است. ما همیشه به آیت‌الله مهدوی ارادت داشته و داریم.

 


[ شنبه 90/5/29 ] [ 11:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1575
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4408576