NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کسانی که شرایط امروز برای آنها خوشایند نیست و فرزندانشان به انگلیس فرار کرده‌اند از ایجاد چنین فضایی خوشحال هستند از این رو دوستان باید مراقبت کنند تا بازی کسانی را نخورند که جرقه‌های اولیه فتنه را با «نامه بدون سلام و والسلام» به رهبری کلید زدند . . .

مهدی کوچک‌زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برخی اظهارنظرهای رسانه‌ای علیه جبهه پایداری و اظهارات کاتوزیان مبنی بر منتسب بودن این جبهه به مشایی، اظهار داشت: دلیل این رفتارها برای ما نیز سؤال است چرا که اخیراً افراد اصلی و مسئول در جبهه پایداری هیچ موضعی در رسانه‌ها نداشته‌اند اما مشخص نیست چرا آقایان بادامچیان، غفوری‌فرد‌ و حبیبی اینگونه برآشفته شده و هرچه که می‌خواهند در قبال این جبهه بیان می‌کنند. وی افزود: شاید آنها مصلحتی دیده‌اند که برای حفظ وحدت باید بخشی از اجتماع حذف شود تا آنها بتوانند به وحدت برسند.
کوچک زاده با بیان اینکه کاتوزیان قابل نیست که درباره اظهاراتش اظهارنظر کنم، ادامه داد: مشخص نیست افرادی که سابقه ایمان و تدین‌شان احراز شده است، چرا اینگونه به یک مجموعه متدین که دغدغه وحدت جریان اصولگرایی را به معنای واقعی دارند، هجمه می‌کنند؟ .
وی خاطر نشان کرد: دست مرموزی بین دوستانی که اخیراً علیه جبهه پایداری هجمه کرده‌اند، دیده می‌شود و آنها با نفوذ درصدد ایجاد اختلاف بین روحانیت و رابطه روحانیت و مردم هستند.
هجمه‌ به جبهه پایداری نشان‌دهنده سادگی این افراد است
وی با بیان اینکه تجلیل و ستایش از آیت‌الله مهدوی‌کنی و در عین حال هجمه‌ به تشکیلاتی که رهبری معنوی آن را آیت الله خوشوقت و آیت‌الله مصباح برعهده دارند، نشان دهنده نفوذ برخی افراد و سوء‌استفاده از سادگی آنهاست، گفت: این افراد برای نمایش و ادعای اختلاف بین روحانیت نفوذ کرده‌اند در حالی که اصلاً چنین چیزی وجود ندارد.
کوچک زاده اضافه کرد: کسانی که شرایط امروز برای آنها خوشایند نیست و فرزندانشان به انگلیس فرار کرده‌اند از ایجاد چنین فضایی خوشحال هستند از این رو دوستان باید مراقبت کنند تا بازی کسانی را نخورند که جرقه‌های اولیه فتنه را با «نامه بدون سلام و والسلام» به رهبری کلید زدند.
وی در خصوص عقبه اجتماعی و مردمی جبهه پایداری، عنوان کرد: خود این آقایان که عقبه اجتماعی جبهه پایداری را زیر سوال می‌بردند، بهتر از هر کس می‌دانند که قبل از تشکیل جبهه پایداری در کمیته 8+7 دو نفر به پایداری اختصاص داشت، از این رو اگر این جبهه دارای عقبه اجتماعی نیست، آنها به چه دلیل خود را ملزم کردند که دو جایگاه در کمیته 15 نفره برای مجموعه‌ای که بعداً تشکیل شد، رزرو کنند؟
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید براینکه هجمه‌‌کنندگان علیه جبهه پایداری فریب کسانی را خوردند که فکر می‌کنند می‌توانند با این کارها نظام را به چالش بکشند، اظهار داشت: مردم در دو انتخابات گذشته به آنها بی‌توجهی کردند و به دلیل رویگردانی مردم از این آقایان، آنها به هر حربه‌ای برای شکاف و تفرقه بین اصولگرایان متوسل می‌شوند
هجمه علیه جبهه پایداری بی‌منطقی و خلاف وحدت است
وی تأکید کرد: دوستان متدین مراقب باشند بازی آقای هاشمی را نخورند چرا که در چنین شرایطی فردی جز هاشمی‌رفسنجانی خوشحال نیست و این هجمه‌ها به جبهه پایداری از سوی باهنر، بادامچیان و غفوری‌فردی مطرح شد که به هاشمی ارادت دارند.
کوچک زاده افزود: سابقه رفتار باهنر و غفوری‌فرد در فتنه روشن است بنابراین اگر این افراد موضع خود را بعداً تغییر دادند، رفتار آنها در انتخابات هیچ‌گاه از یادها نمی‌رود.
وی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر اگر این دوستان دلسوز وحدت هستند باید مشخص کنند خودشان و افرادی همچون کاتوزیان با چه منطق و توجیهی به جبهه پایداری هجوم کرده و هر حرف بیجایی را در رسانه‌ها پخش می‌کنند.

 


[ چهارشنبه 90/6/2 ] [ 10:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 643
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450718