NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اگر این‌فیلم‌ها پخش‌می‌شد،فتنه‌گران‌بجای‌طلبکاری مجبور به‌پاسخگویی بودند

 

پس از آن که عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما هفته گذشته پس از مدت‌ها سکوت رسانه ای در گفت‌وگویی خود را مجتهد رسانه ای خواند و از عملکرد رسانه ملی در فتنه 88 دفاع کرد، سایت شخصی آقای هاشمی رفسنجانی در یادداشتی به شدت به ضرغامی حمله کرد و او را حلقه ای از چرخه روحانیت ستیزی خواند.

 یادداشت نویس سایت آقای هاشمی همچنین از ضرغامی با عناوین "جریان انحرافی زیر چتر ریاست جمهوری"، "هماهنگ با جریان انحرافی"، "توجیه وسیله به استناد اهداف به ظاهر مقدس" نام برد.

در ادامه با انتقاد شدید از صداوسیما به‌خاطر پخش مناظره‌های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری، مواضع رئیس‌جمهور و تجمع‌های مردمی علیه فتنه، صداوسیما را به "رسمیت بخشیدن به رواج اتهام‌زنی رسانه‌ای"، "تشدید آتش کینه و اختلاف بین مردم و ایجاد تفرقه بی‌بازگشت در نظام"، "زیر سوال بردن تاریخ انقلاب و دستاوردهای آن با تخریب چهره‌ مسئولین 24 سال گذشته" و "ایجاد حصار کامل رسانه‌ای برای آیت‌الله هاشمی به‌عنوان مانع اصلی نیل به اهداف برنامه‌ریزی شد"، "بی‌اعتماد کردن مردم به رسانه های داخلی و ایجاد افزایش تمایل مردم به دریافت خبر از رسانه های بیگانه" و... متهم کرد.

در عین حال، به‌نظر می‌رسد کوتاهی صدا و سیما در برخی از موارد در تبیین نقش تکیه‌گاه‌های فتنه و عناصر اصلی آشوب های خیابانی موجب شده تا نویسنده سایت آقای هاشمی رفسنجانی از موضع بالا به نقد بخش سیاسی این سازمان بپردازد.

 


[ پنج شنبه 90/6/3 ] [ 8:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 300
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450375