NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
محمد حسین صفارهرندی:جریان انحرافی نتیجه پیوند با اصلاح طلبان و کارگزاران است
مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فساد اقتصادی جریان انحرافی نتیجه پیوند آنها با اصلاح طلبان و کارگزاران است.
محمد حسین صفارهرندی در یادواره شهدای مسجد امیرالمؤمنین (ع) منطقه صدف همدان افزود: رای دهندگان به دولت دهم و مردم حزب الله انتقادشان این است که چرا این دولت پای خود را به جای پای اصلاح طلبان وکارگزاران قرار می دهد؟
وی ادامه داد: در دوران اصلاحات، ضد ارزش ها جای ارزش ها را گرفت و تلاش زیادی شد تا فرهنگ شهادت و نظام دینی از بین برود.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: درآن دوران،کسانی که فرهنگ شهادت و شهادت طلبی را خشونت طلبی می دانستند، خائن هستند چرا که این تفکر ناشی از مباحث اعتقادی و ایدئولوژیک و یا یک بحث سیاسی داخلی نبود، بلکه راهکاری برای کمک به دشمن به شمار می رفت.
صفار هرندی در دو بخش دیگری از سخنان خود درخصوص بیداری ملت های مسلمان، گفت: ثمره خون شهدای ایران اسلامی، باعث برپایی انقلاب های اخیر در منطقه شده است.
وی خاطر نشان ساخت: دنیا روز قدس امسال را بسیار متفاوت تر از 32سال گذشته می بیند و بیش از گذشته از نگاه نافذ حضرت امام خمینی (ره) متحیر می شود چرا که جهانیان می بینند سخنان امام یکی پس از دیگری در روزگار ما محقق می شود.
صفارهرندی همچنین سوریه را حلقه وصل ایران، لبنان وفلسطین دانسته و اظهار داشت:حمایت از مقاومت تنها گناه سوریه از نظر غربی هاست و اگر این کشور دست از این حمایت بردارد، با او کاری نخواهند داشت.
مشاور فرمانده کل سپاه، اضافه کرد: حزب الله و سوریه امروز هویت و وزن خود را در جهان، از جمهوری اسلامی ایران دارند و امروز ایران یک کشور حاشیه ای نیست و هر تحرکی علیه ما، صدها حرکت را در منطقه و جهان علیه دشمنان ایجاد می کند.
وی با اشاره به سخنان امام خمینی مبنی بر «رقم زدن سرنوشت عالم توسط ملت ها در آینده» گفت: اکنون جهان به این فرموده امام رسیده و دولت هات بیکاره های مطلق شده اند و ملت ها همه کاره هستند.
صفارهرندی تأکید کرد: به محض اینکه ملت ها بر ترس و پریشانی خود غلبه کنند، بر جهان مسلط خواهند شد.

 


[ شنبه 90/6/5 ] [ 11:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 643
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450718