NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
598 - هادی دریس/ در اقدامی عجیب و قابل تامل پورتال جامع اطلاع رسانی استان قم  در صفحه ویژه وب سایت مراجع ،  نام ولینک وب سایت شیخ یوسف صانعی را در ردیف مراجع معظم تقلید ذکر کرده است.!!
فردی که به شهادت فقهای جامعه محترم مدرسین « فاقد ملاکهای لازم برای تصدّی مرجعیت می‌باشد»
علامت سوالی که انتظار میرود مسولان پورتال جامع اطلاع رسانی استان قم پاسخگوی آن باشند اینست که: چرا  دغدغه های علما ومردم متدین شهر مقدس قم نادیده گرفته می شود و یک سایتی که به با استناد به قانون جرایم رایانه ای دسترس? به تارنما? فراخوانده شده امکان پذیر نم? باشدرا اینگونه اطلاع رسانی می کند؟
در ادامه جهت اطلاع بیشتر مسولان این پایگاه به سوال و جوابی که از محضر جامعه محترم مدرسین درباره مرجعیت شیخ یوسف صانعی شده است اشاره می شود:

بسمه تعالی

جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم 

سلام علیکم
مرجعیت شیعه خورشید پر فروغی است که در قرون متمادی همواره پشتیبان اسلام و خط راستین اهل بیت(علیهم السلام) بوده است. این مسئولیت خطیر همواره شایسته‌ی مردانی بوده است که واجد شرائط شرعی مذکور در روایات ائمه اطهار (علیهم السلام) باشند نظر به اهمیت این موضوع و با توجه به پرسشهای مکرّر هموطنان درباره‌ی مرجعیت آقای حاج شیخ یوسف صانعی خواهشمند است آن جامعه محترم که همواره مرجع تشخیص این موضوع بوده نظر خود را درباره‌ی مرجعیت ایشان اعلام فرمایند.

با سپاس جمعی از استادان و فضلای حوزه های‌ علمیه

پاسخ:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به پرسش‌های مکرّر مؤمنان، جامعه مدرسین حوزه‌ی علمیه قم براساس تحقیقات به عمل آمده در یک سال گذشته و پس از جلسات متعدد به این نتیجه رسیده است که ایشان فاقد ملاکهای لازم برای تصدّی مرجعیت می‌باشد.»

 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

 


[ دوشنبه 90/6/7 ] [ 7:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 601
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450676