NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
 «...بعد ازانتخابات و اعتراض مهدی کروبی به تقلب احتمالی در برخی شهرها، موسوی لاری، وزیر وقت کشور و محمد خاتمی، رئیس جمهوری بر درستی انتخابات تاکید کردند».
سایت خودنویس در یادداشت امروز 29 آگوست (7 شهریور) خود با عنوان «مجمع؛ اهرم جدید برای حفظ نظام یا امیدوار به اصلاحات؟» عملکرد مجمع روحانیون مبارز در راستای منافع اپوزیسیون را زیرسوال برده و مدعی شد این مجمع به دنبال حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است.
خودنویس با اشاره به آنچه که «هماهنگی سخنان موسوی خوئینی‌ها، موسوی لاری و ابطحی و نقدی که بر منتقدان نظام وارد کرده‌اند» می خواند، نوشت: «فعال شدن مجدد مجمع روحانیون مبارز در هفته‌های اخیر در محافل مختلف بحث‌هایی را زنده کرده است، از جمله تلاش این گروه برای گرفتن سهمی در مجلس نهم».
در بخش دیگری از این یادداشت به سابقه اصلاح طلبان در خالی کردن پشت مهدی کروبی اشاره شده و آمده است: «زمانی که دبیر کل قدیمی مجمع کاندیدای ریاست جمهوری شد [کاندیداتوری مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری سال 84]، انتظار می‌رفت بقیه از او حمایت کنند، اما چنین نشد و او را عملا تنها گذاشتند. حتی بعد ازانتخابات و اعتراض مهدی کروبی به تقلب احتمالی در برخی شهرها، موسوی لاری، وزیر وقت کشور و محمد خاتمی، رئیس جمهوری (هر دو عضو مجمع روحانیون مبارز بودند) بر درستی انتخابات تاکید کردند».
خودنویس افزود: «در مقابل کروبی هم از مجمع کنار رفت و با تعدادی از نمایندگان پیشین مجلس، حزب اعتماد ملی را بنیان گذاشت و در انتخابات ریاست جمهوری 1388، باز هم یاران سابق کروبی، از او حمایت نکردند و کاندیدایشان، میرحسین موسوی بود».
این سایت اپوزیسیون به تلاش اصلاح طلبان برای کسب کرسی های مجلس شورای اسلامی و بازگشت به قدرت اشاره کرد و نوشت: «اما بازگشت مجدد موسوی خوئینی‌ها به میدان و بعد از سخنان ابطحی که گفته بود «سبزها با افراطی‌گری به اصلاحات ضربه زده‌اند» و نیز اظهار نظرهای موسوی لاری، این احتمال را تقویت کرده است که جناح چپ سنتی می‌خواهد مجددا سهم خود را از ساختار نظام طلب کند».
خودنویس با اشاره به پذیرش سلامت انتخابات از سوی موسوی خوئینی ها ادامه داد: «موسوی خوئینی‌ها حتی ضمن پذیرش حداقل رای میرحسین موسوی (14 میلیون رای اعلام شده از طرف وزارت کشور)در انتخابات و عدم اعتراض به نتیجه شمارش آرا، تاکید کرد که این مجموعه 14 میلیونی مخالف «جمهوری ایرانی» و هرگونه شعاری علیه رهبری نظام است».
گفتنی است، همانگونه که از متن خبر خودنویس هم مشخص است، اصلاح طلبان تنها به دنبال منافع خود و بازگشت به قدرت هستند و عملکرد آنها به ویژه در جریان فتنه 88 ثابت کرده که حفظ نظام اسلامی و آرمان های آن اهمیتی برای مدعیان اصلاحات ندارد.
نکته جالب اینکه، اصلاح طلبان در فتنه 88، نظام اسلامی را به خیانت در آراء مردم و تقلب گسترده انتخاباتی متهم کردند، اما حالا خودشان به دنبال شرکت در انتخابات هستند! اگر به برگزاری سالم انتخابات اطمینان ندارند علت دست و پا زدن اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات چیست؟!

 


[ سه شنبه 90/6/8 ] [ 7:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 581
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450656