NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
جریان منحوس اصلاح طلب در راستای اهداف انتخاباتی خود از روزنامه فروشی ها خواسته اند که روزنامه های منتسب به جریان اصلاح طلب را در معرض دید بیشتر قرار هند.
پادوی سرشناس رسانه ای جریان اصلاح طلب چندی پیش با حضور در برخی از دکه فروشی ها شمال تهران از آنها خواسته است که روزنامه های منتسب به این جریان را در معرض دید بیشتر قرار دهد.
در همین راستا این فرد قول ارتزاق مالی به این روزنامه فروشی ها داده است ؛ این فرد از روزنامه فروشی ها خواسته است که روزنامه های جریان اصولگرا و حامی دولت را در معرض دید قرار ندهد و یا آنها را به گونه ای بر روی دکه خودشان چیدمان کنند که در مقابل روزنامه های اصلاح طلب مستتر شود.
این فرد در راستای اهداف تبلیغاتی جریان اصلاح طلب به روزنامه فروشان اشانتیون های گوناگونی را هدیه داده است و قرار است ماهیانه در ازای این کار مبالغی را به روزنامه فروشان شمال تهران بپردازد.
گفتنی است این طرح از سوی اتاق فکر رسانه ای جریان اصلاح طلب و ما حمایت مالی یکی از سیاسیون مطرح این جریان که ارتباطاتی هم با برخی از چهره های اصولگرا نیز دارد طراحی شده است.
این فرد از روزنامه فروشان خواسته است که روزنامه های جریان اصلاح طلب را به گونه ای بر روی دکه خود چیدمان کنند که تیتر و تصویر یک این روزنامه ها به خوبی برجسته گردد.

 


[ دوشنبه 90/6/14 ] [ 10:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 251
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450326