NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یاسر مصطفوی بدون توجه به اقدامات سران فتنه در هتک دین و انقلاب در طول فتنه 88 اشاره کرده است که امیدوارم مسئولان کشور با درایتی عمیق‌تر به مسائل نگاه کنند و هر چه زودتر به حبس این دو عزیزِ همراه مردم خاتمه دهند.
 یاسر مصطفوی به همراه همسر و مادرش به مناسبت عید فطر به دیدار فاطمه کروبی رفتند. 
 سایت ضد انقلاب سحام در این رابطه گزارش داد که فاطمه کروبی در این دیدار طی گزارشی به  خانواده یاسر مصطفوی، وضعیت زندگی خود و همسرش را در 7 ماه گذشته تحت شرایط  سخت توصیف کرده است. 
 در این دیدار یاسر مصطفوی بدون توجه به اقدامات سران فتنه در هتک دین و انقلاب در طول فتنه 88 اشاره کرده است که امیدوارم مسئولان کشور با درایتی عمیق‌تر به مسائل نگاه کنند و هر چه زودتر به حبس این دو عزیزِ همراه مردم خاتمه دهند. 
 صحبت های یاسر مصطفوی در شرایطی از سوی رسانه های ضد انقلاب مطرح شده است که ملت ایران در آخرین تحرک فتنه گران در 25 بهمن 89 همراه با نمایندگان مجلس و مسئولان نطام خواهان اشد مجازات سران فتنه شدند.
 تبلیغات رسانه های ضد انقلاب مانند حرس ، کلمه ، سحام ،نوروز و رسا در شرایطی صورت می پذیرد که  آن ها مدعی هستند  فاطمه کروبی در بازداشت خانگی به سرمی برد ابن تناقض در حالی از سوی این رسانه ها مطرح است که فاطمه کروبی هفته گدشته با استفاده از تریبون رسانه های ضد انقلاب به سیاه نمایی از شرایط زندگی خود پرداخته بود

 


[ دوشنبه 90/6/14 ] [ 10:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 437
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450512