NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ارگان حلقه لندن برای چندمین بار به معاون خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی حمله کرد.

کیهان:
جرس درباره اظهارات هفته گذشته ابطحی نوشت: ابطحی عزیز را زیاد جدی نگیرید. در شرایطی که هزینه فعالیت سیاسی به طور ثانیه ای افزایش می یابد، نمی توان از افرادی مثل ابطحی انتظار داشت بیش از این جسارت به خرج دهند و درگیر لفاظی های سیاسی شوند.
جرس توضیح نداد که چرا گنده گویی های مداوم برخی دست اندرکاران فتنه را «لفاظی سیاسی» ارزیابی می کند اما نوشت: به هر حال امثال ابطحی عزیز را اگر یارای مقاومت و ایستادن بر حرف اولشان بود، هنوز مانند خیلی های دیگر در زندان بودند. ابطحی دوست داشتنی را زیاد جدی نگیریم.
خاطرنشان می شود ابطحی در اظهارات تازه خود تصریح کرده بود اصلاح طلبان بیشترین ضربه را از جنبش سبز خوردند و به سمت رادیکالیسمی رفتند که خلاف اصلاح طلبی بود.
در همین حال سایت روزنت با اشاره به آزادی برخی از افراد دستگیر شده در فتنه سال 88، نوشت: باید پذیرفت که بالاخره بخشی از آزاد شدگان که عموماً از بازداشت شده های کف خیابان هستند، دست به نوشتن عفو زده و تقاضای عفو کرده اند. اما مسئله ای که هست اینکه آقای خاتمی در ازای آزاد نشدن خیلی از بازداشت شدگان چه موضعی می گیرد. ایشان و دوستانشان با چه رویکردی به دنبال حضور در انتخابات هستند آیا جز این است که آقای خاتمی پس از هشت سال ریاست جمهوری اذعان می کند که تدارکاتچی بوده است؟ آیا جز این است که مجلس ششم با تمام شجاعت های نمایندگان آن حتی در تحصن، در عمل و نتیجه ناموفق بوده است؟

[ چهارشنبه 90/6/16 ] [ 10:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 601
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450676