NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
گالری تکذیبیه های اصلاح طلبان؛
انتشار فیلمی از رقصیدن یک پیرزن در مراسم استقبال از سفر استانی احمدی نژاد به رشت در شبکه اینترنت کافی بود تا یک سایت خبری منسوب به آقازاده فراری از این فرصت نیز کمال سوء استفاده را بنماید و ...
انتشار فیلمی از رقصیدن یک پیرزن در شبکه اینترنت که ادعا شده مربوط به مراسم استقبال از سفر استانی احمدی نژاد به رشت می باشد، کافی بود تا یک سایت خبری منسوب به آقازاده فراری از این فرصت نیز کمال سوء استفاده را بنماید و با آسمان به ریسمان بافتنهای اختصاصی خاندان قدرت و ثروت، عموم مردم استقبال کننده را بی تفاوت به مسائل شرعی جلوه دهد!
این سایت خبری که به دلیل انتسابش به خاندان قدرت و ثروت، توانسته است با دهن کجی به مقامات قضائی و فیلترینگ کشور ، همچنان فعالیتش را در فضای مجازی ادامه دهد، این اقدام یک پیرزن که بنابر گزارشات بیمار می باشد و دچار اختلاس حواس است و بنابر روایات صریح اسلامی در شرع مقدس از این نوع افراد رفع قلم شده است ( أن القلم قد رفع عن ثلاثة: عن المجنون حتى یبرأ، وعن النائم حتى یستیقظ، وعن الصبی حتى یعقل) را حمل به بی بندوباری حامیان احمدی نژاد و یک بام دو هوای آنان در سیاست و دینداری کرده است و در یک تقسیم بندی و تحلیل خودساخته نوشت:
" انتشار فیلمی از رقصیدن یک پیرزن در استقبال از سفر استانی احمدی نژاد به رشت در شبکه اینترنت، با واکنشهای متفاوتی همراه شده است.
گروهی از هواداران دولت (!!!) این را نشانه اوج مهرورزی دولت نهم و دهم می دانند و از آن استقبال کرده اند.
اما بخشی از حامیان سابق دولت که پیش از این استقبال از احمدی نژاد در سفرهای استانی را ناشی از اعتقاد امت شهید پرور به این سردار مبارزه با فساد می دانستند، درباره آن سکوت کرده اند.
برخی هم این پیرزن را بیمار دانسته اند که هیچ ارتباطی به هواداران احمدی نژاد ندارد و صرفا از موقعیت به وجود آمده استفاده خود را کرده است."
اینکه آیا این پیرزن بیمار بوده است یا خیر و یا اینکه آیا عده ای از مردم استقبال کننده از رئیس جمهور نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده اند ، چگونه برای یک سایت خبری دائم الفیلتر توجیه شده است که به عموم استقبال کنندگان از رئیس جمهور توهین کند و اصلا با چه نیروی غیبی توانسته این موضوع را به رئیس جمهور  و حامیانش نسبت دهد ؟!
به هر حال از رسانه های جناحی که تمام تصاویر زیر را که تنها گوشه ای از هنرنمایی های رئیس جمهور سابق بوده است را با یک چشم به هم زدن  و همچون آب خوردن، تکذیب و توجیه می کنند؛ مهم جلوه دادن رفتار یک پیرزن بیمار و از آن بعنوان " تحلیل یک پدیده اجتماعی (!) " تعبیر کردن و انتشار کامنتهای توهین آمیز به قوانین شرعی و اسلامی در ذیل چنین مطلب سبکی، جای تعجب نمی باشد.
البته در پی اقدام این سایت به گروه بندی های خیالی ، ما نیز ذوق تقسیم بندی مان گل کرد و به بازخوانی گزارشات قبلی پرداختیم.
در پی رفتارهای خلاف شرع و قانون شخص آقای خاتمی ( نه پیرزن بیمار در مراسم استقبال)، رئیس جمهور سابق و صاحب عبای شکلاتی، گروهی از مردم و روحانیون خواهان خلع لباس وی شدند و رفتارهای وی را خلاف صریح شرع مقدس دانستند.
گروهی از حامیان خاتمی آنرا حق طبیعی وی دانستند و عموم مردم متدین و انقلابی ایران و  روحانیون و علمای دینی را افراطی خواندند.
گروهی به نمایندگی شخص آقای خاتمی و مساعدت آقای ابطحی اصل دست ‌دادن با زنان ایتالیایی را تکذیب کردند.
گروهی به نمایندگی فاضل میبدی، یکی از دوستان و همفکران آقای خاتمی گفتند: مگه چی شده حالا(!) به همین مناسبت ما خواستار بازنگری فقها در حرام بودن مصافحه مردان با زنان نامحرم می شویم.  
گروهی به نمایندگی آقای صادق خرازی ، مشاور خاتمی و ترتیب ‌دهنده سفر او به ایتالیا در اظهار نظری متفاوت و متناقض که انگار تنها یکی عدم هماهنگی ساده بوده است و وی از موج تکذیبه های دوستان خود بی اطلاع بوده، گفتند: " استقبال از آقای خاتمی در سفرهای خارجی و نیز مراسم سخنرانی‌‏های ایشان به حدّی است که گاه کنترل اوضاع از دست ایشان و اطرافیان خارج می‌‏شود و در این مواقع برخی می‌‏کوشند با رساندن خودشان به آقای خاتمی به ایشان ابراز ارادت کنند و اصولا آقای خاتمی به علت ازدحام جمعیت متوجه برخی تماس‌ها نمی‌شوند."


البته توجیه گروه اخیر با مشاهده فیلم تعداد کم حاضرین در مراسم استقبال از آقای خاتمی، در نطفه خفه شد که البته اصل وجود نطفه و کمیت استقبال کننده گان نیز بعدها تکذیب شد.
به نظر می آید تنها توجیه شرعی و عقلی که می تواند حامیان اصلاحات و خاتمی را از انتقادات و تناقضات در موضع گیریهایشان رهایی بخشد، این است که در یک اقدام هماهنگ، عموما قائل به اختلال حواس آقای خاتمی در حین انجام چنین اعمال و رفتارهایی شوند که آنگاه حکم وی و این پیرزن بیمار یکی خواهد بود و همراهان و هم مسلکان وی توبیخ نخواهند شد تا در آینده (!) سایتی برای توجیه رفتارهای آقای خاتمی، اینچنین مجبور به سوء استفاده از پیرزنی بیمار گردد.
در زیر تصاویر پاره ای از آنچه که اصلاح طلبان در آینده (!) باید تکذیب و توجیه کنند ، ارائه می گردد.



























 


[ یکشنبه 90/6/20 ] [ 9:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4433976