NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بررسی های صورت گرفته حاکی است دکتر(م – ن) یکی از اساتید اقتصاد و دکتر(م – س) از اساتید سابق دانشگاه علامه طباطبایی، این موسسه را در سال 1386 ثبت کرده اند و اخیرا با دعوت از یک زن سوئدی جهت سخنرانی در این موسسه، عملا دستورالعمل های موسسات برانداز را اجرا کرده اند. موسسات غیر دولتی آموزشی، علمی و فرهنگی از مهم ترین پوشش های فعالیت جریان معاند در عرصه جنگ نرم محسوب می شوند.
بنابر اعترافات برخی عومل برانداز فتنه 88 نظیر کیان تاجبخش نفوذ عناصر برانداز و برگزاری جلسات با ظاهر فرهنگی از جمله برنامه های جریان برانداز در ایران بوده است که در این روزها در قالبهای جدید دنبال می شود.
موسسه ای غیر دولتی به نام رحمانی که ظاهرا برای انجام فعالیت های خیر خواهانه اجتماعی با رویکرد علمی و فرهنگی از سال 86 آغاز به فعالیت کرده است، اقدام به برگزاری جلساتی داخلی در راستای حمایت از جریان فتنه در برخی از دانشگاه های پایتخت از جمله دانشگاه (....) کرده است.

به گزارش ندای انقلاب، بررسی های صورت گرفته حاکی است دکتر(م – ن) یکی از اساتید اقتصاد و دکتر(م – س) از اساتید سابق دانشگاه علامه طباطبایی، این موسسه را در سال 1386 ثبت کرده اند و اخیرا با دعوت از یک زن سوئدی جهت سخنرانی در این موسسه، عملا دستورالعمل های موسسات برانداز را اجرا کرده اند. موسسات غیر دولتی آموزشی، علمی و فرهنگی از مهم ترین پوشش های فعالیت جریان معاند در عرصه جنگ نرم محسوب می شوند.

ذکر این نکته ضروری است که بنابر اعترافات برخی عومل برانداز فتنه 88 نظیر کیان تاجبخش نفوذ عناصر برانداز و برگزاری جلسات با ظاهر فرهنگی از جمله برنامه های جریان برانداز در ایران بوده است که در این روزها در قالبهای جدید دنبال می شود.

 


[ یکشنبه 90/6/20 ] [ 9:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 535
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450610