NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مدتی پیش رسانه ها به برخی ابهامات در مدیریت جنگ توسط میرحسین موسوی پرداختند که با واکنش تند وی مواجه شد.موسوی بلافاصله در سخنانی تهدید به افشاگری کرد که البته تا امروز از آن افشاگری خبری نشده است.
به گزارش جهان اخیرا میر حسین موسوی با کروبی دیدار داشته است که در آن دیدار ضمن انتقاد شدید از مدیریت آیت الله هاشمی در جنگ می‌گوید: همه می‌دانند که یکی از علل ناکارآمدی جنگ نحوه اداره شخص هاشمی و اشتباهاتش بود که نمی‌توانست جنگ را به خوبی اداره کند.
وی ضمن گلایه شدید به هاشمی رفسنجانی گفته است: این‌ها به هیچ کس رحم نمی‌کنند و به دنبال آن هستند که اشتباهات خود را درباره مدیریت جنگ به گردن دیگران بیاندازند.
موسوی ادامه داد: همه می دانند که یکی از علل ناکارآمدی جنگ نحوه اداره شخص آقای هاشمی و اشتباهات وی بود که نمی‌توانست جنگ را به خوبی اداره کند.
وی در ادامه ضمن ارائه آمار و ارقامی تصریح می‌کند که از 6 میلیارد دلار درآمدی که داشتیم 4 میلیارد آن هزینه جنگ می شد؛ اما امروز مدعی‌اند که ما کمکی برای ادراه جنگ نمی‌کردیم.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش تاکید می‌کند که من حرف‌های زیادی برای گفتن درباره جنگ دارم اما صبر می‌کنم تا اینها هرچه دارند رو کنند و ببینم تا کجا پیش می‌روند آن وقت ناگفته‌های خود درباه جنگ را رو می‌کنم.
[ چهارشنبه 89/5/27 ] [ 5:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1459
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4408460