NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

روزنامه اعتماد که از رسانه‌های نزدیک به جریان فتنه شناخته می‌شود، از بازخوانی حوادث سال 88 و نقش افراد شاخص در این حوادث ابراز نگرانی کرد.

به گزارش رجانیوز، این روزنامه مدعی شده که هدف رسانه‌های اصولگرا از بازخوانی فتنه انحراف افکار عمومی است.واکاوی و مرور وقایع دو سال گذشته و انتشار اظهارات برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب درباره برگزاری انتخابات دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در راس سیاست‌های خبری برخی رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته است. این رسانه‌ها در چند هفته گذشته وقایع و سخنان شخصیت‌های اصلاح‌طلب درباره شیوه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را مورد بررسی و بازخوانی قرار داده‌اند. رسانه‌های محافظه‌کار با بازنشر سخنان شخصیت‌هایی چون سیدمحمد خاتمی و هاشمی‌رفسنجانی درباره شیوه برگزاری انتخابات و همچنین اظهارنظرها و بررسی عملکرد افراد شاخص حزبی اصلاح‌طلبان، آن هم درآستانه انتخابات مجلس سعی دارند بار دیگر اتفاقات آن زمان را در کشور یادآوری و تصویرسازی کنند.

این رسانه‌ها از هفته گذشته گزارش‌هایی با عناوین «خاتمی حداقل 33 بار سلامت انتخابات ریاست‌جمهوری دهم را زیر سوال برد»، «تصاویری از ‌‌‌تردیدافکنی‌ اصلاح‌طلبان در سلامت انتخابات»، «متن سند نوشته شده توسط مشاور خاتمی و موسوی برای براندازی نظام»، «تردیدافکنی درباره سلامت انتخابات، گام‌های اولیه فتنه»، «عفت مرعشی و دروغ تقلب ‌در ساعات اولیه رای‌گیری» «50 بار هم‌صدایی ‌سایت CIA ‌و اصلاح‌طلبان در پروژه القای تردید طی سه‌ ماه»، و چندین گزارش دیگر منتشر کرده‌اند که با توجه به اینکه حتی در سالگرد وقایع و اتفاقات انتخابات ریاست‌جمهوری دو سال پیش نیستیم و کشور بعد از حوادث تلخی که اتفاق افتاد کمی آرام‌تر شده و همچنین با توجه به تشویق و رهنمودهای بزرگان نظام برای برقراری آرامش و ثبات در کشور و پرهیز از اختلاف‌افکنی و لزوم حفظ وحدت در جامعه، انتشار این گزارش‌ها جای سوال دارد.

این روزنامه در واقع اذعان کرده است که رفتارهای افراد مورد اشاره آن از جمله خاتمی، هاشمی، موسوی و خانواده آقای هاشمی در برافروخته شدن آتش فتنه نقش داشته و بازخوانی آن‌ها می‌تواند فضا را از حالت آرام خارج کند.این در حالی است که در آستانه انتخابات، مخاطبان از رسانه‌ها انتظار دارند که با بازخوانی و مرور فتنه از تکرار سناریوهای مشابه جلوگیری کنند.

 


[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 9:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 589
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450664