NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

یکی از سایتهای خبری منسوب به جریان انحرافی علت لغو سفر رییس جمهور به مشهد را هم زمانی آن با سفر مقام معظم رهبری به مشهد اعلام کرد. بنابر این گزارش، «این اوج ولایت مداری دولتمردان و شخص رئیس جمهور را میرساند که برنامه خود را با برنامه رهبر و مقتدای خویش هماهنگ میکنند».
 یکی از سایتهای خبری منسوب به جریان انحرافی علت  لغو سفر رییس جمهور به مشهد را هم زمانی آن با سفر مقام معظم رهبری به مشهد  اعلام کرد. بنابر این گزارش، «این اوج ولایت مداری دولتمردان و شخص رئیس  جمهور را میرساند که برنامه خود را با برنامه رهبر و مقتدای خویش هماهنگ  میکنند».

در حالی این ادعا مطرح میشود که حضور همزمان شخصیتهای بلندپایه کشور به طور همزمان به دلیل مسائل حفاظتی و امنیتی لغو شده است .

لازم است خاطر نشان کنیم که حضرت آیت الله خامنه ای برای شرکت در مجمع عمومی جهانی اهل بیت (علیهم السلام) به مشهد سفر کرده بودند .پیش  از این نیز، سایتهای منسوب به جریان انحرافی با منت گذاری به بیت مقام  معظم رهبری اعلام کرده بودند که «با پیگیری‌ها و دستور رحیم مشایی سرپرست  نهاد ریاست جمهوری بخشی از حیاط دفتر رییس جمهور به حیاط دفتر رهبر معظم  انقلاب اضافه شد».
 


[ شنبه 90/6/26 ] [ 5:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 271
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4414475