NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
«رهوا»، سایت رسمی و پایگاه اطلاع‌‌رسانی آقای هاشمی رفسنجانی از یک تکنیک تبلیغاتی برای تخریب دولت و در راس آن رئیس جمهور ارزشی استفاده کرده است.
این سایت برای هجمه به ارکان مختلف نظام به ویژه دولت حرکتهای غیر اخلاقی و قانونی را در دستور کار خود قرار داده است؛ مساله‌ای که تاکنون بارها از سوی مردم و نمایندگان مجلس مورد اعتراض قرار گرفته است اما این سایت تغییری در رویه خود نداده است.
سایت آقای هاشمی رفسنجانی که به صورت توهین آزادانه به انتشار معنادار و جهت‌دار خاطرات وی و مشابهت‌سازی آن با شرایط فعلی کشور برای حمله تلویحی به ارکان نظام اقدام می‌کند.
این پایگاه به اصطلاح رسانه ای در جدیدترین مطلب خود دست به انتشار تیترهای جنجالی از سخنان گذشته هاشمی با بازنشر سخنان سال 88 رئیس جمهور فعلی کشور، جناب آقای محمود احمدی‌نژاد را صراحتاً منحرف(+) و آرشیو (+)خوانده است. همچنین در مطلب دیگری تلویحاً از احتمال تقلب در انتخابات آینده سخن گفته است.
این سایت که سابقه انتشار مطالب عجیب را در کارنامه خود دارد، بارها تیترهایی مانند "ولایت پذیری برای رئیس جمهور منحرف اعتقاد نبود؛ تاکتیک بود!" را بر صفحه نخست خود نشانده است.
گفتنی است این سایت پیش از این هم و در حالی که همه‌ دستگاه‌های اجرایی و مسئولان کشور خود را آماده اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها می‌کردند و دولت و مجلس و مسئولین، دست به دست هم داده‌اند تا آسیب‌ها و موانع و مشکلات احتمالی آن را به کمترین حد ممکن برسانند، با طرح موضوع یادآورد گذشته، سخنانی از او را منتشر ساخت که به نظر می‌رسید در صدد شبهه‌پراکنی نسبت به اجرای این طرح بزرگ اقتصادی است.

نکته لازم برای این خبر :ماده 609 قانون مجازات اسلامی

«هر کس با توجه به سمت به یکی از روسای سه قوه یا معاونان رییس جمهور یا وزرا یا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان مجلس خبرگان یا اعضای شورای نگهبان یا قضات یا اعضای دیوان محاسبات یا کارکنان وزارتخانه­‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی و شهرداری­‌ها در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید، به 3 تا 6 ماه حبس و یا تا 74 ضربه شلاق و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم می­‌شود».

 


[ یکشنبه 90/6/27 ] [ 9:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2597
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4436440