NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یکی از عناصر بدسابقه مقیم آمریکا از اسفندیار رحیم مشایی خواست در نیویورک با احتیاط رفتار کند و به ملاقات آدم های جنجالی و بحث برانگیز نرود.
هوشنگ امیراحمدی که خود یکی از همین افراد محل بحث به شمار می رود و در یکی از همایش های قبلی ترتیب یافته از سوی جریان مشایی نیز دعوت داشت، می گوید: جو بر علیه آقای رحیم مشایی بسیار سنگین است. واقعیت این است که یک نیروهایی درون دولت، جو را علیه آقای مشایی ایجاد کرده اند و اگر من جای آقای مشایی باشم، با احتیاط به نیویورک می روم و با احتیاط برمی گردم و کاری نمی کنم که بهانه دست کسی بدهم. پیشنهاد من به آقای مشایی این است که با آدم هایی که جنجالی و بحث برانگیز هستند، ملاقات نکند. من ملاقات با ایرانی ها را عادی می دانم، ولی خب عده ای هم هستند که منافعی دارند و از این ملاقات ها می خواهند سودی ببرند. من اگر جای آقای مشایی باشم، بسیار حساس خواهم بود و بی جهت بهانه نمی دهم.
امیراحمدی در گفت وگو با خودنویس هرچند که امکان خروج مشایی از کشور را نشانه عادی بودن وضعیت برای وی دانست اما در عین حال تصریح کرد: آمدن همراه رئیس جمهور یک سنت است چون همیشه، رئیس دفتر، رئیس جمهور را در سفر به سازمان ملل همراهی می کند.
در پی افشای اختلاس 3هزار میلیارد تومانی، اسنادی منتشر شد که حاکی از سفارش مشایی به نفع فرد اختلاس کننده در خرید فولاد خوزستان است. این پرونده به طور ویژه از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در حال رسیدگی است.
یادآور می شود مشایی قرار بود نوروز امسال را در آمریکا و در مراسمی به همین مناسبت سپری کند که این سفر لغو شد و او نتوانست آن هنگام به آمریکا برود.
امیراحمدی جزو مدعوین آخرین همایش نافرجام موسوم به «ایرانیان خارج از کشور» در تهران بود اما بعدها دعوت از وی انکار شد حال آن که وی تصریح می کرد دعوت از او صورت گرفته است. امیراحمدی در دولت هاشمی و خاتمی، متهم به دلالی و کارچاق کنی برای طرف های آمریکایی و در عین حال برخی استفاده های اقتصادی از قبل این دلالی است.

 


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 11:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2371
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4436214