NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 این مرجع خود خوانده تاکید کرده است که اصلاح طلبان قبل از زمان برگزاری انتخابات همراه با گذاشتن شرط و شروط برای نظام تا تحقق خواسته های اولیه باید از موضع بالا به مسائل نگاه کنند ،تا با بهره گیری از این راهبرد در شرایط مقتضی با عقب نشینی از مواضع و خواسته های غیرقانونی نظام را برای چشم پوششی از اقدامات برندازانه خود تحت فشار قرار دهند.

 فعالان سیاسی اصلاح طلب 7 استان کشور چندی پیش برای پیگیری آخرین وضعیت اصلاح طلبان و شرایط حضور این جریان در انتخابات آتی جلسه مشترکی را با یک از مرجع خود خوانده که از سوی سرویس های جاسوسی غرب حمایت می شود، برگزار کردند.
 در این دیدار مرجع خود خوانده که در انتخابات سال 88 به حمایت از جریان فتنه پرداخته بود ضمن حمایت مجدد از سران فتنه ،بهترین راهبرد جریان اصلاحات برای بازگشت به نظام را تاکید بر تحقق شرط های که از سوی محمد خاتمی مطرح شده ، دانسته است.
 این مرجع خود خوانده تاکید کرده است که اصلاح طلبان قبل از زمان برگزاری انتخابات همراه با گذاشتن شرط و شروط برای نظام تا تحقق خواسته های اولیه باید از موضع بالا به مسائل نگاه کنند ،تا با بهره گیری از این راهبرد در شرایط مقتضی با عقب نشینی  از مواضع و خواسته های غیرقانونی  نظام را برای چشم پوشی از اقدامات برندازانه خود تحت فشار قرار دهند.
 بر این اساس مرجع خود خوانده جریان اصلاحات سعی دارد برای تحقق برنامه های خود که ورود دوباره اصلاح طلبان به حاکمیت است در سلسله سفرهای استانی  ضمن بررسی کم و کیف جایگاه این جریان در افکار عمومی برای تعیین راهبرد مشترک و تهیه لیست واحد اصلاح طلبان تلاش کند.
فعالین اصلاح طلب استانی در سفر چندی پیش خود به قم با برخی از اعضای مجمع محققین و مدرسین در رابطه با مسائل انتخابات نیز دیدار کرده اند.

 


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 11:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 465
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4436910