NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه الزهرا که از نظر علمی در سطح غیرقابل قبول قرار دارند، همگی از دوستان زهرا رهنورد در دوران اصلاحات بوده‌اند که بواسطه رابطه و دوستی با وی به عضویت هیئت علمی دانشگاه درآمده‌اند.

شبکه خبر دانشجو نوشت: جزئیاتی از زد و بندهای سیاسی رئیس سابق دانشگاه الزهرا در جذب اساتید و اعضای هیات علمی ناکارآمد فاش شد.

بر اساس این گزارش، در جلسه کمیته جذب هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) که چندی پیش برگزار شد، موضوع قطع همکاری با تعدادی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه که نتوانسته‌اند ظرف پنج سال، دوره پیمانی خود را به رسمی - آزمایشی تبدیل کنند، مطرح و مقرر شد، قرارداد آنها با دانشگاه لغو شود.

نکته قابل توجه درباره اساتید فوق این است که اغلب آنها از نزدیکان و دوستان زهرا رهنورد، رئیس سابق دانشگاه الزهرا هستند.

با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که این افراد علاوه بر آنکه از سابقه علمی مناسبی برخوردار نبوده‌اند، بلکه همگی از دوستان زهرا رهنورد در دوران اصلاحات بوده‌اند که بواسطه رابطه و دوستی با وی به عضو هیئت علمی این دانشگاه درآمده‌اند.

از سویی، برخی منابع آگاه در دانشگاه الزهرا(س)، نتیجه مدیریت چندین ساله رهنورد در این دانشگاه را جذب اعضای هیئت علمی نامطلوب که عمدتا از سوابق مطلوبی هم برخوردار نبودند، عنوان کردند.

چندی پیش محبوبه مباشری، رئیس فعلی دانشگاه الزهرا(س) خبر از برکناری 13عضو هیئت علمی این دانشگاه که دچار رکود علمی شده اند، داد و گفت: آن دسته از اعضای هیئت علمی که در سنوات طولانی تدریس، همچنان استادیار باقی مانده‌اند از دانشگاه اخراج می‌شوند.

زهرا رهنورد که میرحسین موسوی لقب روشنفکرترین زن ایرانی را برای او انتخاب کرده است، طی یک سال گذشته بارها با اظهارات عجیب خود، موجبات تعجب افکارعمومی را فراهم کرده است.

وی درست یک روز پس از انتخابات 22خرداد، در گفت و گویی با بی بی سی فارسی، با تاکید بر تعصبات قومی و قبیله ای و در توجیه توهم تقلب، اعلام کرد که "مگر می شود مردم آذربایجان به فرزند خودشان رای ندهند و لرها نیز داماد خودشان را انتخاب نکنند!؟ "

وی همچنین در اعتراض به اعدام تروریست‌های عضو پژاک، ضمن اینکه تروریست‌های اعدامی را "لطیف ترین بندگان خدا " خواند، حکم الهی قصاص را زیرسوال برد.


[ یکشنبه 89/5/3 ] [ 9:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 339
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450414