NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

سایت ضدانقلابی «کلمه» که از لندن آن لاین می شود، در خبری از دیدار «جمعی از زندانیان آزاده شده از بند 350 اوین» با خاتمی خبر داده و از جمله تصریح کرده که در بین ملاقات کنندگان، فردی که روز 25 بهمن بالای جرثقیل رفته بود، دیده می شود.
گفته می شود خاتمی این ملاقات را تحت فشار افراطیون و برای فرار از زیر بار این پرسش انجام می دهد که «اگر خاتمی از ماست چرا او را بازداشت نمی کنند.»
 محمد خاتمی به تناقض گویی درباره جمهوری اسلامی و قانون اساسی و دفاع از نظام ادامه می دهد.
به گزارش دفتر خاتمی، وی در ملاقات با «جمعی از جوانان اصلاح طلب کرمان» مدعی شد بخشی از نخبگان سرخورده و ناامید شده می پندارند راه حل مشکل از میان برخاستن نظام و جمهوری اسلامی است، امری که مورد قبول دلسوزان و انقلاب و کشور نیست.
وی همچنین گفته است: خیلی جالب است که امام از میان همه شکل های سنتی و غیرسنتی حکومت، «جمهوری اسلامی» را پیشنهاد کرد و جمهوری اسلامی یعنی اینکه مردم ارباب اند و حکومت ناشی از اراده مردم و پاسخگو در برابر آن است و آزادی اندیشه و بیان و انتقاد از حاکمان و حتی اعتراض نه تنها حق بلکه یک وظیفه است و اسلامی یعنی در این نظام مردمی ارزش های الهی نیز جایگاه مهم و محوری دارد. متأسفانه بعضی ارزش های الهی را در ظواهر صرف خلاصه می کنند و از محتوا غافل می مانند و در نتیجه روح دین در عرصه اجتماعی یعنی عدالت، اخلاق و احترام به کرامت انسان از جمله محتواهایی است که دین آن را می خواهد و به آن می خواند. طبعاً اسلامی پسوند «جمهوری اسلامی» است که با جمهوری و جمهوریت سازگار باشد و اگر پدیده اسلامی ناسازگار با جمهوری مطرح و میدان دار می شود و رای مردم بی ارزش و حداکثر زینتی به حساب می آید و... باید بدانیم که انحراف در انقلاب اسلامی مردم پدید آمده است و باید خواستار اصلاح آن بشویم.
وی درباره انتخابات مجلس گفت: بنده مطالبی و شرایطی را عرض کردم که حداقل شرایط یک انتخابات مطلوب است. طبعاً اگر باشد همه می توانند و باید در انتخابات شرکت داشته باشند. کسی نباید حق مسلم را برای رای و انتخاب محدود کند. صحبت بر سر این نیست که من با شما بیاییم به مجلس، صحبت از این است که شرایط حضور همه جریانها و گروه ها فراهم شود و تعیین کننده رای واقعی مردم باشد. به نظرم هر کس که در چارچوب قانون اساسی رفتار می کند و عملاً ملتزم به آن است حق شرکت در انتخابات را دارد و حتی اگر نظراً نسبت به قانون اساسی و بعضی اصول آن ایراد داشته باشد، آنچه مهم است التزام عملی به قانون است.
بازی خاتمی با الفاظ «جمهوری» و «اسلامی» و ادعای دلسوزی برای جمهوری اسلامی در حالی است که جریان آمریکایی- اسرائیلی فتنه و آشوب 88 علناً هم به جنگ جمهوریت (رای اکثریت) و هم اسلامیت نظام رفت و تحریک شدگان دست اندرکار فتنه حتی علناً روی شعار جمهوری اسلامی خط کشیدند اما با کمترین اعتراض خاتمی و تشکل متبوع وی (مجمع روحانیون) روبرو نشدند. بدتر اینکه فتنه گران پناه گرفته پشت نقاب اصلاح طلبی، مورد حمایت صریح گروهک های برانداز معارض جمهوری اسلامی قرار گرفتند اما با این وجود به دلایل کاملاً روشن حاضر نشدند با این گروهک های گوناگون کمترین مرزبندی داشته باشند. علت ماجرا را باید در امید و طمع کسانی چون خاتمی و موسوی به حمایت ضد انقلاب دانست حال آنکه همان محافل بعد از مدتی به ناسزاگویی علیه اصلاح طلبان و خاتمی روی آوردند. همان طیف اکنون نیز طیف خاتمی را به خاطر تقلا برای فرار از مجازات و امکان حضور در صحنه انتخابات به خیانت، فرصت طلبی و دم دمی مزاجی متهم می کنند.
بنابراین کمترین توقع از عناصر دورگه! و دو تابعیتی در جبهه اصلاحات آن است که ادعای التزام به قانون اساسی را، با اعلام توبه و پشیمانی نسبت به همکاری با جریان های برانداز ثابت کنند هرچند که بعد از این توبه، مسئولیت مجازات فتنه گران محفوظ است.
یادآور می شود سایت ضدانقلابی «کلمه» که از لندن آن لاین می شود، در خبری از دیدار «جمعی از زندانیان آزاده شده از بند 350 اوین» با خاتمی خبر داده و از جمله تصریح کرده که در بین ملاقات کنندگان، فردی که روز 25 بهمن بالای جرثقیل رفته بود، دیده می شود.
گفته می شود خاتمی این ملاقات را تحت فشار افراطیون و برای فرار از زیر بار این پرسش انجام می دهد که «اگر خاتمی از ماست چرا او را بازداشت نمی کنند.»

 


[ سه شنبه 90/7/19 ] [ 9:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 242
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450317