NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حسن نوروزی در وبلاگ اوردگاه نوشت:
در خبرها آمد که قدرت ا... علیخانی گفته: «ما بر این باوریم که انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران زودتر از زمان قانونی برگزار خواهد شد و یک روحانی به ریاست جمهوری انتخاب می‌شود که در برابر رهبری معظم فروتنی بیشتری از خود نشان دهد». (+)
البته ما هم معتقدیم دولت باید به جد توصیه های رهبری در دیدار با هیئت دولت را پی­گیری کند تا مشکلاتش حل شود اما وقتی قدرت الله علیخانی اصلاح طلب با دوستان آنچنانی، به بهانه دفاع از ولایت فقیه، طلبکار می شود و حمدی نژاد را تخریب می کند، آدم باید بر این فضا تأسف بخورد.
در جایی می­ خواندم که زمان شاه فردی بود که با یک پاسبان خرده حساب پیدا کرده بود و می­ خواست از پاسبان دغ دلی در بیاورد. می­ گفت: زنده باد شاه و توی گوش پاسبان می­ زد و داد و قال هم می­ کرد و پشت سر هم می­ گفت: زنده باد شاه! پاسبان دست­پاچه می ­شد و می­ گفت: من که به شاه جسارت نکرده­ ام! این فرد می­ گفت: پدرسوخته! احترام به شاه نگذاشتی. زنده باد شاه و دوباره توی گوش پاسبان می­ زد!
یک عده از متحجرین هم وقتی می­ خواهند به ولایت فقیه حمله کنند به حضرت ولی عصر (عج) دعا می­ کنند و می­ گویند: مظالم چه قدر زیاد است، آقا خودت بیا و درستش کن و غیر از شما هیچ کس نمی­ تواند! اینها به جای این که شاکر نعمت ولایت فقیه که منسوب به حضرت ولی عصر (عج) باشند با کج فهمی این حرف ها را می زنند.
این دعای به امام زمان (عج)، دروغ است و شکرانه­ ی لطف امام زمان (عج) یعنی نعمت ولایت فقیه در آن وجود ندارد. این دعا از قبیل گریه­ های مقدسین نهروان است؛ آنها خیلی گریه می­ کردند و ابن عباس می گفت: پیشانی­ های آنها از سجده پینه بسته و اشک­ های آنها در خواندن آیات خداوند جاری است ولی لقبی که حضرت (ع) به آنها داد این بود که فرمود: «انّی فَقَدتُ عُین الفتنه»؛ من چشم فتنه را از کاسه بیرون آوردم.
قضیه آقای علیخانی هم ادامه همین مسیر است. دوستان و احزاب همسو با همینها در داخل و خارج مدام در فکر توطئه و هجمه به کیان ولایت هستند و رهبری بسیار تلاش کرد تا توطئه قبلی اینها و فتنه 88 فراموش نشود و ... اما وی تشخیص می دهد که ولایت فقیه، مظلوم است و احمدی نژاد ظالم و باید فکری کرد!

 


[ شنبه 90/7/23 ] [ 1:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1356
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422464