NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

کیهان:
لابد شنیده اید که می گویند «از سر لاعلاجی، گربه شده خان باجی»؛ حالا حکایت فتنه گران شکست خورده جنگ احزاب و رضا ربع پهلوی است.
پایگاه اینترنتی ایران گلوبال وابسته به اپوزیسیون مقیم خارج با اشاره به مرگ کامل فتنه سبز نوشت: بیش از 7 ماه از حصر موسوی و کروبی می گذرد. شاید هیچگاه تصور نمی کردیم که حاکمیت جرات به خود دهد و این دو را بازداشت کند، اما جسارت نشان داد و اقدام به حصر موسوی و شیخ شجاع کرد. شاید خیلی ها تصور می کردیم که بعد از این اقدام، فاتحه حکومت خوانده می شود، چرا که خود را شجاع و غیرتمند می پنداشتیم. متاسفانه پس از بازداشت چهره های شناخته شده، حرکت آنچنانی از ما سر نزد؛ باعث این امر را هم بسیاری ترمزهای جنبش یا بی عرضگی ما یا دلایلی دیگر می دانند... اما در این میان در این ماه ها، چهره واقعی خیلی ها روشن شد. یک نمونه جناب مهاجرانی که با وقاحت تمام شروع به تعریف از رژیم کرد، آقای امیر ارجمند هم مدت ها است سکوت اختیار کرده؛ آقای سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید، راستی کسی از شورا خبری دارد!!؟ ما هم شورا داریم، سوری ها و لیبیایی ها هم شورای مخالفان دارند. چرا ما باید از هر طرف بکشیم؟؟؟ عده ای در این برهه از تاریخ نشان دادند که مصداقی تمام عیار از مگسان دور شیرینی هستند.
این سایت ضدانقلابی اضافه می کند: از آن سمت وقتی همه ساکت شده اند، جناب رضا پهلوی نمونه خوبی برای مثال زدن هستند. به عنوان یک اپوزیسیون سبز لذت بردم از نوشته های ایشان، از کسانی دفاع کردند که باعث شدند حکومت پدریشان سقوط کند و پادشاهی را از ایشان گرفتند. از او تشکر می کنم که در این زمان که حتی بسیاری میرحسین و شیخ را فراموش کرده اند، یادی از اینها کرد.

 


[ یکشنبه 90/7/24 ] [ 10:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 567
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4412717