NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

انتشار مقالات مفصل و مسلسل از مصطفی تاج زاده، محافل ضد انقلاب را درباره ادعای حبس و شکنجه نامبرده به تردید انداخت.
به گزارش جهان به نقل از کیهان این تردید از آن جهت جدی است که سال گذشته یک ویدئو از اظهارات وی خطاب به صفایی فراهانی و رمضان زاده منتشر شد و تاج زاده در این ویدئو، تصریح می کند به عنوان فردی با سابقه کارشناسی یقین دارد که تقلب در انتخابات امکانپذیر نبوده است.
به تازگی و در پی انتشار چند مقاله از تاج زاده از جمله در سایت جرس، سایت ضد انقلابی خودنویس نسبت به راحتی و آزادی عمل تاج زاده مشکوک شده و نوشته است: طرح مسئله اخلاق از جانب آقای تاج زاده و نوشتن مقاله در زندان باعث نوشتن این تحلیل شد تا بعضی عزیزان فکر نکنند که خوانندگان خدای ناکرده از پشت کوه می آیند! ادعاهای ایشان انسان را یاد مثل معروف می اندازد که «خط غلط، املاء غلط، انشاء غلط». از چند و چون ادعا و تحلیل براستی سطحی و گمراه کننده ایشان که بگذریم، این مطلب بسیار قابل تعمق است که ایشان (جرس) با طرح این ادعا که این نوشته را تاج زاده، با خیال راحت در زندان نوشته و به بیرون فرستاده، نشان داده اند که گروه «خودشانی ها» که در ظاهر در زندان بسر می برند، نه تنها به نوشت افزار دسترسی کامل دارند، بلکه به راحتی نوشته های خود را به بیرون زندان هم منتقل می کنند! آن هم در زمانی که مدت های مدیدی است که از زندانیان واقعی در نامه که هیچ، بعضاً حتی خبر زنده بودن هم بخارج درز نمی کند!
خودنویس می افزاید: هر کس مقاله آقای تاج زاده را بخواند، ناخودآگاه از خود می پرسد شرایط زندان ایشان چطور است که تا این حد از وقایع با خبرند و اطلاعاتشان چگونه به این خوبی بروز می شود؟ چرا که ایشان از دیدارهای رؤسای کشورها، آزادی دو آمریکایی و... سخن به میان می آورد که خود این مسئله نشان دهنده دسترسی آزاد این عزیزان «در بند» به اخبار است! امری که به نوبه خود و به صورت ناخودآگاه، این سؤالات را در ذهن شنونده عاقل مطرح می کند که آیا به راستی زندان های ج.ا برای زندانیان تا این حد مجهز و مرفه شده؟ اگر آری، پس یا فقط ایشان و دیگر «خودشانی ها» سرویس خوب می گیرند و یا داستان کهریزک و مسائلی که همه ما شنیدیم از بیخ دروغ بوده و یکسری از عزیزان ما هم بیخود خودکشی کرده اند!
این سایت ضدانقلابی همچنین نوشت: آیا باید فکر کرد که ایشان تافته جدا بافته هستند که این طور از امکانات برخوردارند؟ آیا آقای تاج زاده و دیگر «خودشانی ها»، ما را چیز دیگری تصور می کنند که به این راحتی زیگزاگ می روند و جولان می دهند و از پشت میله های زندان های تخیلی و نمادین، مقاله و نقد در خصوص اخلاق صادر می کنند؟ جا دارد ایشان فراموش نکنند عکس دفعه پیش شان که بعد از مرخصی واقعی، از زندان و شکنجه و اعتصاب غذا (روزه های اعتراضی) نمادین گرفته اند، هنوز بر روی اینترنت موجود است و ایرانیان هم خوب خاطرشان هست که چگونه ایشان به اتفاق یک «خودشانی» دیگر بنام جناب آقای امین زاده، با لپ های گلی و شکم بر آمده جلوی دوربین ایستاده بودند و پز و ژست فتوژنیکی می گرفتند و توقع داشتند که دل مادر سهراب ها و نداها به حال ایشان و داستان اسارت ایشان کباب بشود!
نویسنده تصریح می کند: باور کنید بنده به عنوان یک خارج نشینی که بارها مسافرت می روم، کمتر توریستی را می بینم که به این سر حالی عکس یادگاری بیاندازد. خارجی ها یه مثل دارن که می گن یک عکس از هزار تا کلمه بیشتر حرف می زنه! برای من عکس این آقا اصلاً به شکنجه شده نمی خوره!

 


[ یکشنبه 90/7/24 ] [ 11:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 1066
کل بازدیدها: 4413232