NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 شایدیکی از دلایل اظهارات بشردوستانه مهتدی این باشد که وی با پولهایی که از امریکا،اسرائیل، حکومت اقلیم کردستان و از این جا و آن جا،و یا کلاه گذاشتن سر این و آن به دست می آورد حسابهای بانکی اش، را در خارج کشور مثل داتا ، بانک سازمانهای جاسوسی که هر روز بزرگ و بزرگتر می‌شوند. . .

 گروهک تروریستی کومله(حزب زحمتکشان کردستان ایران) در ماههای اخیر با رویکردی مخالف با اقداماتش بیانیه هایی را صادر نمود که در آن با احکام اعدام در اسلام مخالفت ورزیده و نسبت به آنچه که نقض حقوق بشر و زنان در ایران می خواند، هشدار داده است.از سوی دیگر عبدالله مهتدی رهبر این گروهک معاند، در گفتگو با شبکه های معلوم الحال صدای آمریکا و بی بی سی فارسی همین انتقادات را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران با رنگ و لعاب بیشتری بیان کرده است. این در حالی است که طبق اخبار و اطلاعاتی که از داخل اردوگاه این گروهک تروریستی به بولتن نیوز می رسد،چیزی غیر از این ادعاها را به اثبات می رساند.

 کارنامه حقوق بشر از نوع عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله  :

عبدالله مهتدی به قدری جاه طلب است که فقط به دنبال بسط و افزایش گروهک متبوعش در کردستان بود و به این خاطر که موقعیتش در منطقه به خطر می افتد، هیچ گروهک دیگری را که هم مرام با سازمانش بود تحمل نمی کردد. به همین جهت در یکی از پلنوم های کمیته مرکزی، فرمان حمله به باند دیگر و شاخه دیگر کومله، بنام گروهک کومله ، سازمان کردستانی حزب کمونیست ایران جناح سید ابراهیم علیزاده را می دهد  .

مهتدی که در توهم حمله آمریکا به ایران و دست یافتن به مطامعش بود، در جلسه کمیته مرکزی حزب برای توجیه این فرمان گفت: رژیم ایران، بزودی سرنگون می شود و ما باید از همین الان، حساب حزب کمونیست ایران را برسیم، قبل از اینکه در فردای آزادی کردستان!! سدی برای ما شوند که در این پلنوم، مهتدی با مخالفت و اعتراض بخشی از کمیته ‌مرکزی روبرو می‌شود ( اشاره به نوشته عمر ایلخانی زاده عضو سابق دفتر سیاسی در سایت روژ‌هه‌ لات)

دیگر ادعای سرکرده این گروهک تروریستی به جمهوری اسلامی ایران، نبود آزادی بیان و حقوق بشر در ایران است. سخن از حقوق بشر در حالی از طرف مهتدی بیان می شود که وی ذره ای از آن را برای اعضای سازمانی این گروهک قائل نیست .

فاروق بابامیری عضو دفتر سیاسی گروهک مهتدی ، در جلسه‌ای که برای اعضای این گروه در شهر سلیمانیه کردستان عراق،برگزار کرده بود،با انتقاد از رویه کشتن اعضا به خاطر انتقاد از این گروهک خطاب به اعضای این گروه، می‌گوید که: دست از ماشه تفنگهایتان برندارید، تا افراد مخالف سیاستهای عبدالله مهتدی در حزب را سرکوب نکردید  .

سوال اینجاست که چگونه عبدالله مهتدی، سنگ نبودن آزادی بیان، در ایران را به سینه می زند و از پایمال شدن حقوق مردم در ایران شکایت می کند. اما از طرف دیگر اینطور با آزادی بیان ، در گروه تحت فرمانش، برخورد می‌کند     ؟

نوع دیگری از سرکوب در زحمتکشان کردستان، استفاده از لباس شخصی ها برای سرکوب مخالفین عبدالله مهتدی است.وی در سرکوب مخالفینش و همچنین کسانی که به شیوه رهبری او انتقاد دارند، دست‌ کمی از متحدش امریکا، که این روزها بشدت با مخالفین خود در خیابانهای آمریکا،برخورد می کنند،ندارد. اگر امریکا، هر جایی که اعتراض یا گرهمایی مردم علیه دولت باراک اوباما را ببیند ،بلا‌فاصله نیروهای لباس شخصی را روانه آن محل می کند، عبدالله مهتدی نیز به تقلید از امریکا، در زمان اختلافات درون گروهی و برخورد به رفرم‌خواهان!!، اردوگاه گروهک کومله را ، مملو از لباس شخصی هایی کرده بود، که از این کمپ و آن کمپ، یا از قاچاقچی های سر مرز ، تشکیل می شدند و با پرداخت روزی 20 دلار امریکا، و دادن سه وعده غذا، این افرد را استخدام کرده بود ، تا در اردوگاه گروهک کومله مثل امریکا،هر مخالفی را سرکوب و کتک‌کاری کنند  .

در نتیجه آوردن این لباس شخصی ها ،تعداد زیادی از اعضای سابق این گروهک، کتک کاری و یا با چاقو زخمی شدند و یا حتی به قتل رسیدند، نمونه این برخوردها با ، دو نفر از آنها به اسامی وریا محمدی و ئاسواسلام ‌پناه روی داده است  .

مهتدی و دفاع از حقوق زنان  !!:

یکی دیگر از حربه های این گروهک تروریستی دفاع از حقوق زنان است تا در سایه این ادعاها چهره تروریستی خود را پنهان نمایند و خود را حامی حقوق بشر بخوانند.زمانی که مهتدی دستور حمله به مخالفینش در اردوگاهی که رهبری آن را بر عهده دارد، صادر می کند، هیچ تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست. در نتیجه این حملات تعدادی زن، کتک‌کاری و یا به آنها بی احترامی می‌شود  .    سو استفاده از زنان در گروهکهای تروریستی امری مسبوق به سابقه است. این روزها با افشا شدن جنایات گروهک منافقین نیز پرده از بسیاری جنایات مسعود رجوی درباره زنان مستقر در اردوگاه اشرف برداشته شده است. گویا مخالفت با جزئی ترین حقوقو بشر برای اعضای این گروهکها جرم به حساب می آید.

عبدالله مهتدی و اعدام  :

در جمهوری اسلامی ایران،متهمین به قتل، تجاوز به نوامیس مردم، سرقتهای مسلحانه و... ابتدا روانه زندان می شوند و پس از چندین جلسه محاکمه آزاد و حتی استفاده متهم از وکیل و در مواقعی که متهم،هزینه پرداخت دستمزد وکیل را هم نداشته باشد،توسط قوه قضائیه برای وی، وکیل تسخیری در نظر گرفته می شود و نه با حکم تنها و تنها یک قاضی،بلکه چند نفر از قضات این احکام صادر می شود، اما در گروهک کومله، مخالفینی که بر سر راه مهتدی هستند، بدون محاکمه و بدون استفاده از وکیل و حتی بدون برگزاری حتی یک جلسه دادگاهی ،با آنها برخورد می‌کند  .

در یکی از پلنوم های گروهک مهتدی، عبدالله کهنه‌پوشی عضو سابق دفتر سیایسی و عضو کمیته ‌مرکزی، در جلسه پلنوم، که حاضر به شنیدن صحبتهای مهتدی نیست و می خواهد جلسه پلنوم را ترک کند، به دستور عبدالله مهتدی مورد ضرب و شتم توسط افرادی همچون؛ زاگرس خسروی (عضو کمیته مرکزی)، عبدالله اذربار (عضو کمیته مرکزی) و چند نفر دیگر از اعضای این گروه قرار می گیرد و به شدت زخمی می‌شود   :


حقوق زحمتکشان و عدالت اجتماعی عبدالله مهتدی  :

عبدالله مهتدی در اظهاراتش با تلویزیون و رادیوهای بیگانه از عدالت اجتماعی و حقوق مردم زحمتکش سخن می گویدف اما از طرف دیگر ، وی پول مردم زحمتکش را چپاول می کند. وی، برای بدست آوردن پول و مقام، دست به هر کاری می زند که یک نمونه آن کلاهبرداری از کسانی است که به ایشان اعتماد کردند  .

مهتدی حتی تیم های تروریستی را روانه داخل کشور و روستاهای کردستان ایران می کند و با زور و تهدید اسلحه از مردم بی دفاع پول دریافت می کند و اسم آن را " یارمه تی" می گذارد(به معنای کمک مردم به کومله!

این بخشی از تناقضات رفتاری سرکرده کومله با اظهاراتش در رسانه های بیگانه است. اینکه گروهک کومله، یک گروه جنایتکار است و حقوق بشر در اردوگاههایشان،پایمال می شود، هیچ کسی شکی ندارد . اما اینکه مهتدی، از پایمال شدن حقوق بشر، حقوق زنان و حقوق سایر قشرها در جمهوری اسلامی ایران ، که آزادترین کشور جهان است، صحبت می کند جای پرسش است.

اما اینکه چرا کسی که با رفقا و همسنگران دیروزش اینگونه برخورد می کند، نقشه قتل دوستان خودش را می کشد، دستور کتک کاری و بی احترمی به زنان را صادر می کند و پول مردم زحمتکش را بالا می کشد، صحبت از حقوق بشر و دمکراسی می کند؟

شایدیکی از دلایل اظهارات بشردوستانه مهتدی این باشد که وی با پولهایی که از امریکا،اسرائیل، حکومت اقلیم کردستان و از این جا و آن جا،و یا کلاه گذاشتن سر این و آن به دست می آورد حسابهای بانکی اش، را در خارج کشور مثل داتا ، بانک سازمانهای جاسوسی که هر روز بزرگ و بزرگتر می‌شوند، با پوند و یورو پر کند، تا شاید روزی مثل مسعود بارزانی،عبدالله خان مهتدی هم صاحب پست و مقامی شود.   اما گویا بهتر است عبدالله مهتدی، در "زرگوزیله" بماند و کارخانه تبدیل روغن سوخته به روغن معمولی اش را اداره کند. و به پول و اموالش برسد  .و بجای مصاحبه با کانالهای فارسی زبان بیگانه(بی بی سی فارسی،صدای امریکا و و و)، سر جای خودش بنشیند و کاری به سیاست نداشته باشد  .

 


[ دوشنبه 90/7/25 ] [ 12:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 742
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4412892