NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یادآوری می شود باطبی از 3 سال پیش در صدای آمریکا مشغول به کار شده بود و به شکل قراردادی حقوق دریافت می کرد. وی متهم به لو دادن برخی از اعضای اپوزیسیون در تماس با ایران است. تارا نیازی نامزد سابق وی نیز بر این ادعا صحه گذاشته و موجب احضار وی از جانب پلیس شده است.کیهان: در پی انتشار خبر اخراج احمد باطبی از صدای آمریکا، نامبرده مدعی شد بنابر قوانین آمریکا از پرداختن به جزئیات ماجرا معذور است.
وی در واکنش به خبر 10 روز پیش کیهان نوشت: «جدایی من و برخی دیگر از روزنامه نگاران مشغول در صدای آمریکا صحت دارد، اما دلیل این جدایی آنچه که روزنامه کیهان نقل کرده نیست. در پی اعمال برخی سیاست ها از سوی مدیریت صدای آمریکا، تغییراتی در این رسانه روی داده که عدم تمدید قرارداد ما یکی از نتایج آن است. در حال حاضر این موضوع به همراه برخی دیگر از مسائل حاشیه ای، همچون پیگیری قضایی منابع تامین اخبار کذب برای رسانه های حکومتی به شکل قانونی در حال پیگیری است. طبق قوانین عرفی ایالات متحده آمریکا در طول انجام مراحل قانونی، انتشار جزئیات و یا پرداختن به این موضوع از سوی ما ممکن نیست».
وی توضیح در این باره را به وقت دیگری موکول کرده است.
یادآوری می شود باطبی از 3 سال پیش در صدای آمریکا مشغول به کار شده بود و به شکل قراردادی حقوق دریافت می کرد. وی متهم به لو دادن برخی از اعضای اپوزیسیون در تماس با ایران است. تارا نیازی نامزد سابق وی نیز بر این ادعا صحه گذاشته و موجب احضار وی از جانب پلیس شده است.

 


[ چهارشنبه 90/7/27 ] [ 10:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1126
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422234