NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مصطفی تاج زاده، از فعالان مطرح فتنه، گرچه در زندان بسر می برد اما حضور او در رسانه های ضدانقلاب به مراتب پررنگ تر از اغلب نیروهای اپوزیسیون است.
به گزارش جهان، آنچنان که سایت های اپوزیسیون نوشته اند، وی اخیر به تعدادی سوال در خصوص مسائل روز پاسخ گفته است. درباره سوال کنندگان، نحوه ارتباط با تاج زاده و شیوه پاسخ گویی او به سوالات توضیحی داده نشده اما سخنان تاج زاده در بخشی از این متن مکتوب و پیشنهادی که درباره حمایت از سران فتنه داده، بامزه است.
وی در اظهاراتش با تاکید بر اینکه "باید از فرصت انتخابات (مجلس نهم) استفاده کرد، بر حمایت جریان فتنه از موسوی و کروبی هم تاکید کرده است.
تاج زاده در این راستا به اپوزیسیون پیشنهاد کرده است که "برای نشان دادن اعتراض خود اولین دوشنبه هر ماه را روزه بگیرند و یا دست به اعتصاب غذا بزنند. هنگام غروب نیز در هر محل و مرکز در دسترس، از خوابگاه ها و کوی دانشگاه تا مسجد و تکیه و رستوران و حتی در دفاتر و منازل دور هم جمع شوند و به تبادل اخبار و گفت و گو درباره اوضاع ایران و منطقه و جهان بپردازند. گزارش آن را نیز البته با رعایت جنبه های احتیاطی و امنیتی در شبکه های اینترنتی منعکس کنند تا این حرکت به تدریج عمومی شود و هر ماه تعداد بیشتری در آن مشارکت کنند."
رسانه های ضدانقلاب در کنار این پیشنهاد، مدعی شده اند که " تاج زاده در اعتراض به نقض حقوق خود از بیستم آبان ماه سال گذشته روزه دار است"!
پیشنهاد مصطفی تاج زاده به اپوزیسیون برای روزه داری در حمایت از سران فتنه در حالی است که روزه خواری فتنه گران در روز قدس سال 88 و نماز خواندن آنان با کفش، به یک خاطره جالب در اذهان عمومی تبدیل شده است.
در اواخر سال 88 نیز امیر ارجمند، مشاور پناهنده شده موسوی، برنامه موسوم به سه شنبه های اعتراضی را پیشنهاد داد که بزودی شکست خورد و منجر به اختلاف و درگیری در جبهه ضدانقلاب شد و اکنون ماه هاست که اپوزیسیون عملا نسبت به موسوی و کروبی بی تفاوت شده است.
گفتنی است، تاج زاده که بدلیل نقش آفرینی فعال در ایجاد، برنامه ریزی و هدایت فتنه 88 اکنون در زندان به سر می برد، معاون وزیر کشور دولت اصلاحات بوده است. او در جریان فتنه 78 هم نقش بارزی در تحریک و هدایت اغتشاشات 18 تیر 78 داشت.

 


[ یکشنبه 90/8/1 ] [ 1:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 627
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450702