NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
این مسوول فرهنگی ضمن دعوت از رئیس جمهور تاکید می کند که شرط بنده برای این حضور این است که آقای بقایی را همراه خودتان نیاورده و اگردرسخنرانی خود به جای کلمه "بیداری اسلامی" از کلمه "بیداری انسانی" استفاده کنید بنده همانجا موضع گیری خواهم کرد.
رییس یک نهاد فرهنگی برای دعوت از رئیس جمهور شروط جالبی را مطرح کرده است که اتفاقا این شروط باعث شد رئیس جمهور در این مراسم شرکت نکند.
یک منبع آگاه با بیان این مطلب به «جهان» گفت : رئیس این نهاد فرهنگی که متولی برگزاری یک همایش دینی و اعتقادی بوده است در گفتگوی تلفنی با رییس جمهور به وی می گوید: چقدر به شما گفتیم دست از سر این مشایی بردارید؛ گوش نکردید وامروز دچار مشکلات بزرگتری شده اید.
 این فرد مطلع ادامه داد: این مسوول فرهنگی ضمن دعوت از رئیس جمهور تاکید می کند که شرط بنده برای این حضور این است که آقای بقایی را همراه خودتان نیاورده و اگردرسخنرانی خود به جای کلمه "بیداری اسلامی" از کلمه "بیداری انسانی" استفاده کنید بنده همانجا موضع گیری خواهم کرد.
به گفته منبع خبری ما این شخصیت برجسته فرهنگی همچنین گفته است: ما بارها به شما گفتیم که دست از سر این آقای مشایی بردارید ولی شما گوش نکردید وامروز دچار مشکل بزرگتر از مشایی شده اید.

 


[ دوشنبه 90/8/2 ] [ 7:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 260
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450335