NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

کلیه حضراتی که با آنها نامه نگاری و درخواست ملاقات شده است از برگزاری این دیدار امتناع کرده و و در ابتدا خواستار مشخص شدن تکلیف این نمایندگان درباره فتنه و فتنه‌گران شده‌اند.

به گزارش شبکه ایران، ‌طی هفته‌های اخیر تحرکات جدی و دنباله‌داری برای دیدار با بزرگان اصولگرا از سوی چند نماینده وابسته به فتنه در یکی از قوا، شکل گرفته که طی آن تلاش دارند برای بازگشت یا حداقل بقای اصلاحات کاری انجام دهند.

بر اساس گزارش جنبش سرخ حسینی، این نمایندگان وابسته به سران فتنه با نامه نگاری به مقامات مطرح نظام از جمله آقایان مهدوی کنی، آیت الله یزدی و ... و تقبیح آبروریزی‌های سران فتنه سعی دارند تا با دیدار با تنی چند از بزرگان اصولگرا راه بازگشت سران فتنه به نظام را هموار سازند.

این منبع آگاه افزود: در پشت این نامه نگاریها و درخواست دیدارها محمد خاتمی قرار دارد و تلاش می‌کند تا بتواند حساب خود و اصلاحات را از فتنه سبز و دیگر سران فتنه جدا نماید.

پس از وقوع اغتشاشات پس از انتخابات و روشدن دست سران اصلاحات و احزابی همچون مشارکت و مجاهدین در ایجاد این وقایع برخی از سران فتنه و سیدمحمدخاتمی به فکر افتاده تا بتواند اصلاحات را از سقوط نجات دهند
[ شنبه 89/5/30 ] [ 10:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1619
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4408620