NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کیهان نوشت:
ارگان رسانه ای حلقه لندن که اعلام ورشکستگی مالی کرده، تلویزیون سبزهای مقیم پاریس را به نوزادی ناقص الخلقه تشبیه کرد و نوشت: همه از همان آغاز می دانستند این نوزاد زنده نمی ماند.
گردانندگان جرس، در مطلبی که ظاهراً برای کتمان بالا کشیدن پول های بادآورده نگاشته شده، مدعی شده اند که ورشکستگی این سایت از سر سوءمدیریت و بی تدبیری بوده است. در مطلب یادشده آمده است:اعلان همزمان کسر بودجه رسانه های سبز جرس و رسا، با شماره حساب های شبیه به هم از یک شعبه بانک نشان از آن دارد که بانیان اصلی این دو رسانه که باید برای سالهای آتی جنبش سبز برنامه ریزی داشته باشند، در یک حرکت از سر اضطرار اقدام به راه اندازی رسانه کرده اند و اینک با اختلاف زمانی کمتر از یک هفته اعلان ورشکستگی می کنند. حضور جرس ولو بدون برنامه منسجم در گرماگرم جنبش قابل قبول است اما شروع به کار رسانه ای تصویری به نام رسا در زمانی که تامین بودجه بدون کمک خارجی تقریباً قریب به محال است باهیچ توجیهی قابل پذیرش نیست. نگاهی به هر دو رسانه نشان از آن دارد که یا بانیان این رسانه نگاه واقعی به مسائل پیرامونی نداشته اند و یا برای راه اندازی رسانه ای در قد جنبش سبز مجهز نبوده و کار را به کارآشنا نسپرده اند که امیدوارم اشتباه دوم را تکرار نکنند و سرنوشت این دو رسانه را باهم گره نزنند. برای هر آن کسی که اندک شناختی با رسانه دارد پر واضح است که اول باید «چاه را کند بعد منار را دزدید.»
«جرس» آنگاه با طعنه به «رسا» نوشت: راه اندازی یک رسانه تصویری برخلاف یک رسانه نوشتاری نیازمند برنامه ریزی دقیق تر و کارشناسی تر است که متأسفانه «رسا» فاقد آن بوده است. رسا با همه زیبایی اش [!] نوزاد ناقص الخلقه ای بود که در زمان مناسب پای به حیات نگذاشت و هر چند اطرافیانش را شاد کرد اما همه می دانستند چند صباحی بیشتر مهمان آنان نخواهد بود و دیر یا زود رخت برمی بندد. کمتر کسی می تواند بپذیرد روشنفکران و مبارزان سیاسی با ده ها سال سابقه تنها «سه هفته» مانده به پایان، فریاد از نداشته ها سر دهند. این اعلان شتاب زده به نداشتن بودجه کافی برای سایتی که افقهای بزرگتر سیاسی را در نظر دارد غریب است و باور نکردنی. مگر می توان برای ساختن فردای ایران برنامه داشت اما برای اداره یک سایت در تاریکی حرکت کرد؟!

 


[ چهارشنبه 90/8/4 ] [ 10:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 238
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450313