NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نامه تشکر همسر آزاده به هاشمی را چه کسی نوشت؟
به نظر می رسد عوامل فتنه از بزرگ نمایی چنین خبرهایی علاوه بر بهره برداری مقطعی خود از این اقدام و زنده نگه داشتن جریان مذکور؛ به دنبال عاملی برای طرح آقای هاشمی در رسانه ها به بهانه های مختلف هستند تا . . .

در حالی که عملا جریان فتنه از بین رفته و حامیان آن نیز رمق و امیدی برای ادامه فتنه انگیزی های خود ندارند، رسانه های حامی هاشمی رفسنجانی نیز در اقدامی هماهنگ که از مدت های پیش آن را کلید زده اند، سعی دارند در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هاشمی رفسنجانی را احیا کرده تا با این کار به مقاصد سیاسی ناصواب خود دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ما چندی پیش در تعدادی از روزنامه ها و سایت های اینترنتی؛ خبری بصورت گسترده و فوری و به صورت هماهنگ منتشر و در آن اعلام شد که خانم بدری ناصح همسر یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس طی نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از وی بخاطر زحمات و فداکاریهایش در آزادی اسرا تشکر کرده است که این تشکر دیرهنگام! آن هم زمانی که سالیان سال از اتمام مراحل بازگشت اسرای سرافراز گذشته، نشانه آغاز تحرکات حامیان جریان فتنه برای اثر گذاری بر فضای انتخابات است.

بنابر این گزارش، با بررسی خبرنگار ما در استان فارس مشخص شد که نویسنده نامه، همسر آقای عبدالرزاق موسوی؛ مسئول ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی عامل اصلی فتنه 88؛ و عضو شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان فارس است که به نظر می رسد عوامل رسانه اس  فتنه از بزرگ نمایی چنین خبرهایی علاوه بر بهره برداری مقطعی خود از این اقدام و زنده نگه داشتن جریان مذکور؛ به دنبال عاملی برای طرح آقای هاشمی در رسانه ها به بهانه های مختلف هستند که مهم ترین نمونه آن بازتاب گسترده سفر هاشمی به قزوین در اوج اجلاس مهم بیداری اسلامی بود.

حال آنچه مشخص است، این است که آقای هاشمی رفسنجانی که امتحان خود را در فتنه 88 به خوبی پس داده، اکنون به جایگاهی رسیده که حامیان و اطرافیان وی به هر تکا پویی دست می زنند تا بتوانند دوباره به عرصه قدرت بازگردند که این بار با استفاده از ابزار های خاص نظیر نامه این فرد، نشان دهند که هنوز وی از محبوبیت هایی میان مردم برخوردار است.

 


[ پنج شنبه 90/8/5 ] [ 7:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 197
بازدید دیروز: 512
کل بازدیدها: 4448649