NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ارتش آمریکا به کارمندان ایرانی" من و تو " پیشنهاد رصدگری، تحلیل و جاسوسی می دهد.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، یکی از مجریان شبکه " من و تو" که مدتی است از این شبکه جدا شده ، اخیرا در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی (فرندفید) از پیشنهادات به ظاهر دوستانه ارتش آمریکا که در قالب کار ترجمه مطرح می شود پرده برداشت .
" آلن ایر" سخنگوی فارسی زبانان وزارت امور خارجه امریکا ، که خود نیز فارسی صحبت میکند و انگشتر عقیق به دست دارد ! بارها با وعده اینکه آمریکا برای جوانان ایرانی دموکراسی، آزادی و رفاه میخواهد ، جوانان ایرانی را به ثبت نام در دانشگاههای امریکا تشویق کرده است. چندی پیش این دیپلمات امریکایی، در سالروز تولد آزاده حسینی با تبریک به وی ، ارتباط صمیمانه ای را ایجاد کرده و به او پیشنهاد کار به عنوان مترجم و با وعده اقامت و مزایای خوب در امریکا داده است.
این گوینده سابق شبکه من و تو، با افشای این موضوع، خبر داده که ارتش آمریکا به سراغ برخی دیگران از همکارانش در این شبکه نیز رفته است.
گفتنی است شبکه های "بی بی سی فارسی"، "صدای آمریکا" و "من و تو" با جذب برخی خبرنگاران اصلاح طلب از داخل کشور و کوچاندن آنها به انگلیس و آمریکا، این افراد را برای جذب در سرویس های جاسوسی، ارتش آمریکا و فرقه های ضاله مانند بهائیت آماده می کنند.

 


[ پنج شنبه 90/8/5 ] [ 7:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 512
کل بازدیدها: 4448569