NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کیهان: رئیس تلویزیون سلطنت طلب «پارس»، در واکنش به مصاحبه هیلاری کلینتون گفت: شما مقامات آمریکایی حقه باز هستید و بچه گول می زنید!

حسن رهنوردی که مجری گری یکی از برنامه های تلویزیونی پارس را به عهده دارد، خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفته است: شما دائما مشغول حقه بازی و دروغ گفتن هستید و همه حرف هایی که در مصاحبه زدید من یکی آنها را خریدار نیستم.به گزارش «البرز»، وی افزود: «اینکه می گویید می خواهید سفارتخانه مجازی درست کنید بچه بازی است. این گول زدن یک ملت است. اگر می خواهید آزادی بیان را ایجاد کنید لازم نیست چون ما آزادی بیان داریم، شما هر چه می خواهید به ایران فکس یا ایمیل کنید می رود و می آید. این طرح ها به عقیده من عملی نیست. تشکیل سفارتخانه مجازی، معذرت می خواهم بچه گول زدن است.»

او با عصبانیت از مشاوران ایرانی سیاستمداران آمریکایی گفت: «شما چه اطلاعاتی می خواهید از ایران؟ من می گویم و امثال من هم فراوان هستند که بگویند و زیادتر از من هم می دانند. شما اول بهتر است مشاورین خود را عوض کنید، مشاورین شما امثال «سازگارا» و «تریتا پارسی» و امثال اینها. این جماعت تماما خائن هستند.»

او در ادامه با متهم کردن آمریکایی ها به دروغ گویی و حقه بازی ادامه داد: «شما می گویید از آرمان هایتان حمایت می کنیم؟ آرمان ما آریایی است. اصلا ما نمی توانیم با شما جور در بیاییم. شما دائما مشغول حقه بازی و دروغ گفتن هستید و همه حرف هایی که در مصاحبه زدید من یکی از آنها را هم خریدار نیستم.»

 


[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 512
کل بازدیدها: 4448560