NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پس از فاش شدن سناریوی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات و تلاش آنان برای مصادره فرقه سبز،واکنش ها و درگیری های چندی میان فتنه گران و اصلاح طلبان بروز پیدا کرده است.
پس از فاش شدن سناریوی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات و تلاش آنان برای مصادره فرقه سبز،واکنش ها و درگیری های چندی میان فتنه گران و اصلاح طلبان بروز پیدا کرده است.
به گزارش صرا ط  به نقل از ندای انقلاب،پس از آنکه مصطفی تاج زاده به عنوان لیدر سناریوی اصلاح طلبان برای فعال کردن جریان فتنه و احیای آنها و شیفت کردن آنان به سوی خاتمی انتخاب شده و فعالیت خود را آغاز کرده است،برخی از مجرمان فتنه 88 و از حامیان میرحسین موسوی به شدت به اصلاح طلبان تاخته و آنان را«معامله گر»،«زیرپاکش»،«فرصت طلب» و «قدرت طلب» خوانده وسناریوی آنان را استفاده ابزای از فرقه سبز برای رسیدن به قدرت عنوان کرده اند.
در همین راستا برخی از افراد همچون«غ» و نیز اعضایی از ستاد میر حسین موسوی همچون«ب» با بیان اینکه نظر میرحسین همچنان بر عدم شرکت در انتخابات بوده و نظرات خود را حتی به خاتمی نیز اعلام کرده نسبت به فعالیت های تاج زاده اعلام نگرانی کرده ونسبت به اقدامات وی ابراز تردیدکرده اند.
آقای «ب» با بیان اینکه خاتمی با ملاقات های خود با برخی از سبزها به دنبال نزدیکی به این جریان است،نگاه وی را ابزاری توصیف کرده و گفته است این آقایان در ظاهر با ما هستند ولکین یک بار هم که شده از جنبش سبز سخن به میان نیاورده اند.الان که رهبران ما در حبس هستند خاتمی خوب برای خود جولان می دهد.
آقای «غ» نیز با بیان اینکه آقای خاتمی خود اولین نفری بود که پیروزی میرحسین موسوی را تبریک گفت حالا چگونه است که سودای شرکت در انتخابات را دارد گفت کسانی که تا دیروز مثل آقای تاج زاده صحبت از تقلب می کردند الان چه شده است که به دنبال شرکت درانتخابات هستند؟.
گفتنی است این گفتگوها که منجر به ایجاد چالشی جدید میان فتنه گران و اصلاح طلبان شده بحران جدیدی را در این طیف را مخابره می کند.

 


[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 11:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4448918