NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عبدالعلی بازرگان، از ابوذرهای سابق موسوی و خط دهندگان سایت جرس، امروز دست به قلم شد و با هدف جذب کمک مالی برای جرس از اوضاع نابسامان این سایت و کل رسانه های اپوزیسیون سخن گفت.
به گزارش جهان، سایت "جرس" چندی پیش در اطلاعیه ای جالب ادعا کرد که چون منبع مالی خاصی ندارد و از "هموطنان" تامین می شود، در صورت عدم تامین مالی، در تاریخ 25 آبان و به همراه تلویزیون اینترنتی "رسا" به فعالیت خود خاتمه خواهد داد.
این اطلاعیه و ادعای جرس درباره نگرفتن کمک مالی از غرب و عواملش، با تمسخر برخی سایت های اپوزیسیون همراه شده است اما در همین حال سایت ضداانقلاب «تهران ریویو» هم از تعطیلی قریب الوقوع خود به دلیل مشکل مالی خبر داد.
حتی عبدالعلی بازرگان، از ابوذرهای سابق موسوی و خط دهندگان سایت جرس، امروز دست به قلم شد و با هدف جذب کمک مالی برای جرس از اوضاع نابسامان این سایت و کل رسانه های اپوزیسیون سخن گفت.
وی اذعان کرد که امروز "کفگیر رسانه های سبز" به ته دیگ خورده است.
او و یارانش در اتاق فکر لندن که متهم به همسویی با دولت‌های لندن و واشنگتن و دریافت کمک های مالی از غرب هستند،‌ عنوان کرده است: "می توان دهها دلیل برای قانع کردن خود و دیگران در یاری طلبیدن از همسایگان تراشید و حتی چنین درخواستی را هم حق قانونی خود در جوامع مدنی امروز تلقی کرد." بازرگان البته ادعا کرده است که چون "علیل و ذلیل و زمین گیر" نیستیم این کار را نمی کنیم.
هر ایرانی یک دلار
این فعال مطرح فتنه که بخشی ازمقدسات شیعه را هم زیر سوال برده است، با استناد به آمار رئیس دفتر رئیس جمهور درباره جمعیت ایرانیان مهاجر گفته است که اگرهر ایرانی برای نجات کشورش ازجهل و جور و ظلم و زور (با کمک به جرس!) با چنین امکاناتی فقط روزی یک دلاربپردازد، سیل چنین سرمایه ای از سر تمام سازمان های سیاسی، حقوق بشری، فرهنگی ،هنری و خیریه ما هم سر ریز خواهد کرد وهمه امورمان سامان خواهد یافت!
بازرگان که گویا گرفتار رویای مرغ و تخم مرغ شده، افزوده است: طبق آمار منتشر شده بیش از 150 هزاردکتر و مهندس ایرانی در آمریکا زندگی می کنند که اگر یک در صد آنها هم با "روزی یک دلار" از رسانه هائی که پیام مظلومیت ملت را می رسانند حمایت کنند، مشکل بسیاری ازآنها حل خواهد شد.
وی البته نگفته است که چرا ایرانیان مقیم خارج باید پول خود را در جیب مدیران لندن نشین جرس بریزند تا هم مردم ایران را به خود بدبین کنند و هم متهم به همسویی با سیاست های غربی و ضد کشورشان شوند.
تقاضاهایی چون "هر ایرانی یک دلار" تا پیش از این از سوی تلویزیون های مبتذل ماهواره ای برای جذب کمک مطرح می شد.
البته گویا صندوق های درخواست کمک تنها در انگلیس نصب نشده چرا که سایت گویانیوز، ارگان وزارت خارجه آمریکا، هم بدون اشاره به بودجه های هرساله کنگره این کشور برای اپوزیسیون، خواستار کمک به جرس شده است.
گویا نیوز نوشته است: حال وقت کمک های هرچند اندک مادی است. اکنون این حامیان فراوان جنبش سبز بویژه ساکنان خارج کشور هستند که نشان خواهند داد آیا حاضرند با حمایت مالی خویش، هرچند با مبالغی اندک، ندای جرس را زنده نگهدارند.
ناظران سیاسی معتقدند، ممکن است قطع کمک مالی غرب و محافل غربی(در پوشش دمکراسی و آزادی و...) به رسانه و گروه‌های اپوزیسیون ایرانی صحت داشته باشد زیرا غرب هم به شکست و انزوای جریان فتنه یقین پیدا کرده و حاضر نیست بیش از این منابع خود را صرف سر پا نگه داشتن سایت و گروه هایی کند که تاثیرگذاری خود را از دست داده اند.

 


[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 7:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 517
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449405