NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آقای کواکبیان بهتر است تکلیف خود را با خودش مشخص و خط و ربط خویش را با عوامل و سران فتنه به وضوع مشخص کند و آقای مطهری نیز باید به خودش بیاید که چرا او مورد وثوق امثال آقای کواکبیان واقع شده ست.

 رجانیوز:یک عضو اقلیت مجلس می گوید: علی مطهری به اطلاح طلبان انگیزه می دهد.

خبرگزاری ایلنا که به تازگی از قول یک عضو گروهک نهضت آزادی خواستار باز شدن فضا برای اصلاح طلبان و حضور آنها در عرصه سیاست و انتخابات شده بود، از قول کواکبیان نوشت: پایبندی علی مطهری به عنوان یک اصولگرای واقعی به اصول، برای ما اصلاح طلبان همیشه نشاط بخش بوده و علاوه بر آن در ما ایجاد انگیزه کرده، تا بهتر بتوانیم در دست یابی به هدف های خودمان اصرار داشته باشیم.
 وی گفت: آقای علی مطهری یک اصولگرای واقعی است که پایبندی او به اصول، برای ما اصلاح طلبان ایجاد انگیزه می کند.
 این عضو اقلیت در خصوص ارزیابی خود از عدم رای نمایندگان مجلس به استعفای مطهری اظهار داشت: اعتقادم این است که اگر بخواهیم 10 نفر اصولگرای واقعی در مجلس هشتم نام ببریم، حتما علی مطهری سرآمد این اصولگرایان است.
 گفتنی است مرزبندی دو سه نفر از اعضای فراکسیون اصولگرایان با جریان اقلیت مجلس که هنوز نسبت خود را به روشنی با دست اندرکاران فتنه (خاتمی و موسوی و کروبی) روشن نکرده اند و در مواقع مقتضی به جانب همان ها میل می کنند، کاملا از میان رفته است و این طیف بده بستان کاملی با طیف یاد شده برقرار کرده اند. حال سوال این است که با وجود پایبندی یا انفعال و تسلیم قاطبه مدعیان اصلاح طلبی به شبکه نفاق جدید و فتنه گر، آن دو سه نفر انگشت نما براساس کدام سنخیت، متجانس مدعیان اصلاح طلبی شده اند؟

 


[ پنج شنبه 90/8/12 ] [ 8:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 362
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449250