NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

کیهان:

اعلام خبر برکناری مجتبی واحدی از عنوان مشاوری کروبی وتایید و تکذیب های پیرامون آن، فاز تازه ای از زد و خورد لفظی میان محافل ضدانقلاب را کلید زد.

اخیراً «جرس» در خبری از قول همسر کروبی اعلام کرده بود نامبرده از اول آبان سخنگویی در خارج کشور ندارد و کسانی که با موضع کروبی برای استقلال از خارج توافق ندارند، مجاز به استفاده از عنوان سخنگو یا مشاور کروبی نیستند.به دنبال انتشار این خبر، سایت «سحام نیوز» که توسط خود مجتبی واحدی اداره می شود، خبر جرس را تکذیب کرد و نوشت: «هرگونه اعلام اخبار، اطلاعیه ها، دیدگاه ها و بیانیه ها مربوط[ ؟!] به خانواده آقای کروبی صرفاً از طریق این سایت منتشر خواهد شد و انتشار مطالبی از این دست در دیگر سایت ها غیرقابل قبول است. با این حال جرس مجدداً تاکید کرده که خبر منتشره، معتبر و غیرقابل انکار است.
واحدی غیر از مطلب سحام نیوز، شخصاً مطلبی را نیز در فیس بوک منتشر کرده و طی آن به جای توضیح درباره اصل مطلب، جرس را متهم کرده که مصاحبه ای جعلی با عبدالله نوری منتشر کرده است. وی همچنین به اظهارات محسن کدیور اشاره می کند که مدعی شده بود سبزها در روز قدس سال 88 شعار «هم غزه هم لبنان» داده اند و نه «نه غزه نه لبنان». واحدی که در نوشته چندی پیش خود علناً از دریافت کمک های آمریکا جانبداری کرده و مورد اعتراض بسیاری از محافل اپوزیسیون قرار گرفته بود، مدعی شده است «خون دل می خورد آن کس که حیایی دارد»!
در این میان سایت خودنویس، فرصت را برای تسویه حساب قبلی با کدیور و سایت جرس مناسب دیده و جرس را «سایت خرس سبز علفی» توصیف کرد. به نوشته خودنویس، اقدام جرس بودار می باشد و پس از آن صورت گرفته که مشکل مالی اش رفع شده است.
خودنویس البته در مطلب دیگری نوشت: براساس تحقیقات همکاران ما، این سایت اینترنتی می نویسد: «یکی از دلایلی که برخی معتقدند باعث تلاش برای جدایی مجتبی واحدی از خانواده کروبی شده، طرح بحث کنگره ملی و شایعه ارتباط این مجموعه با محسن سازگاراست. چند ماه پیش که امیر ارجمند به واشنگتن سفر کرد، با اعضای اتاق های فکر در پایتخت آمریکا دیدار کرد اما براساس شواهد، حاضر نشد با سازگارا ملاقات کند. به گفته یک منبع در واشنگتن که در مهمانی ناهار پیش از میزگرد امیرارجمند و واحدی در جنوب واشنگتن حاضر بوده، امیر ارجمند گفته بود که با تروریست ها، سلطنت طلبان و کسانی که مرتبط با دولت آمریکا (نقل به مضمون) هستند ملاقات نمی کند البته بنا به مدارک منتشر شده در ویکی لیکس، آقای امیر ارجمند [ به طور مخفیانه] در ترکیه با مقام های دیپلماتیک آمریکایی دیدار کرده بود، اما در واشنگتن حتی با تلویزیون دولتی آمریکا حاضر به گفتگو نشد. از طرفی، نزدیک به 9 ماه پیش که با محبوس شدن میرحسین موسوی و مهدی کروبی، شورای هماهنگی سبز اعلام موجودیت کرد، گفته می شد که اعضای این شورا مورد تایید رهبران جنبش سبز هستند، اما بعداً معلوم شد که مجتبی واحدی راهی به این شورا نداشته است. بحث اختلاف میان برخی از اعضای خانواده کروبی با مجتبی واحدی حدود یک هفته پیش در برخی محافل طرح شده بود اما هیچگاه به طور رسمی اعلام نشد. از سوی دیگر، تکذیب خبر سایت جرس از سوی سحام نیوز، نشان از اختلاف هایی دارد که تاکنون به این شکل سر بر نیاورده بود.»

 


[ سه شنبه 90/8/17 ] [ 11:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2594
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425936