NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس

آیا هاشمی منجی احمدی نژاد می شود؟

روزنامه ایران در خبری با بیان اینکه حجم دیدارهای مختلف هاشمی رفسنجانی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور چشم‌گیری افزایش یافته است و توصیف هاشمی به عنوان مبدع واژه جریان انحرافی! ،به نقل از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت......

همزمان با نزدیک شدن به انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی ،تیم رسانه ایی حامی رییس جمهور و گروهک انحرافی با انتشار اخبار القا کننده وجود تقابل و دو قطبی بین هاشمی و احمدی نژاد به استقبال این انتخابات مهم رفته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، نقطه اوج استفاده از دوقطبی یاد شده ،مقطع انتخابات دور دهم ریاست جمهوری بود که احمدی نژاد در مناظره معروف خود با موسوی در حملاتی بیاد ماندنی به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و وابستگان هاشمی، خود را به عنوان پرچمدار مبارزه با پدیده ایی که در ادبیات احمدی نژادی از آن با عنوان باند قدرت-ثروت نام برده می شود، معرفی کرد که البته این حملات انتخاباتی-تبلیغاتی بعدا با عتاب مقام معظم رهبری در نماز جمعه 29 خرداد سال 1388 مواجه گردید.

از سوی دیگر بدست گرفتن علم مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط احمدی نژاد و ترسیم باند ثروت-قدرت در جبهه مقابل در حالی انجام شد که در طول دوران شش ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد، تاکنون اقدامی بیاد ماندنی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی از سوی وی انجام نشده است و در مواردی مانند عزل هیات مدیره بیمه ایران به اتهام فساد مالی، بعدا مشخص شد که اقدام رییس جمهور شتابزده و بدون مبنا صورت گرفته است ، ضمن اینکه بر اساس قراین و شواهد و اظهارات مقامات مسوول، این باند به شکلی دیگر و در نسخه ایی جدیدتر در سوی دیگر این میدان باز تولید شد که با توجه به ویژگیهایی دیگر آن نظیر انحرافات اعتقادی و التقاطات فکری، این نسخه تازه بتدریج به جریان انحرافی ملقب گردید.
 همچنین ادعای پرچمداری مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط رییس دولت که در نشست جنجالی اخیر وی با حامیان خود نیز مورد تاکید قرار گرفت،در حالی مطرح است که هم اکنون با وقوع بزرگترین فساد مالی تاریخ ایران در سیستم بانکی دولت دهم و تصریح رهبری مبنی بر اینکه بی توجهی به توصیه های مبارزه با فساد سبب وقوع این مفسده بزرگ است، باعث شده تا دولت و رییس آن زیر بار فشار افکار عمومی قرار داشته باشند و ادعای سردمداری مبارزه با مفاسد از سوی احمدی نژاد با تردید جدی مواجه گردد.

از طرف دیگر بکارگیری بعضی از نزدیکان خط فکری رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دولت دهم و زیر مجموعه های آن از موارد دیگری است که ادعای تقابل بین هاشمی و احمدی نژاد را بشدت زیر سوال برده است و فی المثل نزدیکی برخی از این افزاد به هاشمی بقدری است که به قول ظریفی بعضی از آنها اگر قرار بر انتخاب باشد، قطعا بین هاشمی و احمدی نژاد، هاشمی را انتخاب می کنند و البته انتشار اخباری جسته و گریخته و غیر رسمی ،دال بر ملاقات بین عناصر برجسته دو طرف ، ادعای تقابل یاد شده را با شدت بیشتری زیر سوال می برد.

در همین حال با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس نهم ،تیم رسانه ایی حامی احمدی نژاد و گروهک انحرافی با انتشار اخبار القا کننده وجود تقابل بین هاشمی و احمدی نژاد به این انتخابات مهم نزدیک می شود.
 بر اساس این گزارش ،در تازه ترین نمونه از این موارد ، روزنامه ایران در خبری با بیان اینکه حجم دیدارهای مختلف هاشمی رفسنجانی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور چشم‌گیری افزایش یافته است و توصیف هاشمی به عنوان مبدع واژه جریان انحرافی! ،به نقل از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: در حال حاضر باید شجاعانه عملکردها و سیاست‌ها را در بوته نقد منصفانه و کارشناسانه قرار داد و اگر احساس شد انحرافی در مسیر انقلاب و خط امام ایجاد شده با شجاعت و بدون واهمه راه بازگشت و اصلاح مسیر را با کمک دلسوزان نظام و همراهی همیشگی مردم فداکار کشور هموار کرد!

به هر روی با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس نهم و اهمیت این انتخابات برای گروهک انحرافی از یک سو و ریزش و سرخوردگی بخش زیادی از طرفداران موثر و جریان ساز احمدی نژاد که مصداق بارز و عینی پیش بینی تاریخی رهبر معظم انقلاب مندرج در نامه معظم له به رییس جمهور جهت عزل مشایی است ، به نظر می رسد باید منتظر استفاده بیشتر رسانه های حامی گروهک انحرافی از این تاکتیک بود که البته بعید به نظر می رسد اینبار حمله به هاشمی بتواند منجی احمدی نژاد شود و شاید حملاتی از نوعی دیگر در راه باشد.


[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 7:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1746
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4408747