NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آخرین تقلاهای جریان انحرافی؛

برنامه جریان انحرافی برای بهره برداری از فعالان موسیقی داخلی و خارجی
جریان انحرافی به منظور بهره برداری تبلیغاتی در ایام خاص به ویژه انتخابات آتی مجلس هشتم، از طریق عناصر واسطه مبادرت به مذاکره با برخی چهره های مطرح موسیقی پاپ کشور، برای جلب حمایت آنها از کاندیداهای مورد نظر جریان مذکور و اجرای برنامه در حمایت از آنها نموده است.

شنیده های خبرنگار عماریون حاکی است، به رغم پیشنهاد وسوسه انگیز نیم میلیارد تومانی به برخی از خوانندگان، وقتی آنها متوجه نقش جریان انحرافی در این موضوع شده اند تمایل به همکاری نشان نداده اند.
همچنین خبرهای رسیده حاکیست که جریان انحرافی در راستای بهره برداری تبلیغاتی خود مبادرت به رایزنی و مذاکره با برخی چهره های مطرح موسیقی خارجی برای حضور و اجرای برنامه در کشور کرده است.
ریچارد کلایدرمن و سامی یوسف از چهره هایی هستند که در این رابطه صحبت هایی با آنها برای اجرای برنامه در ایران شده است
این گونه رفتارها نشان می دهد که جریان انحرافی، به جای جلب رضایت مردم و انجام رفتارهایی متناسب با عرف جامعه در ایام انتخابات و در شرایطی که برخی خانوارها و افراد برای تامین هزینه های زندگی و معاش خود با کمبود منابع و اعتبار و درآمد مواجه هستند، این جریان انحرافی با صرف هزینه های انحرافی به استقبال انتخابات می رود تا با رفتارهای تجملی در ایام انتخابات، عده ای از طرفداران این جریان و طبقه جدید را به مجلس بفرستد .
اما قبل از آن باید پاسخ دهد که آیا این افراد می توانند با صرف هزینه های چند میلیارد تومانی و تجمل گرایانه، نمایندگان واقعی مردم باشند و درد و فقر و مشکلات مردم را درک کنند و مشکلات بیکاری جوانان و سایر گرفتاری های روزمره را حل کنند؟
آیا با نیم میلیارد تومان هزینه دعوت از چند نوازنده و خواننده و برپایی بساط موسیقی، نمی توان حداقل 200 شغل صنعتی و پایدار برای جوانان کشور ایجاد کرد؟
اگر این گونه جریان های سیاسی، خود را نماینده واقعی مردم می دانند باید با صرف این گونه هزینه ها، در ایجاد اشتغال به جای ریخت و پاش و ایجاد شادی زودگذر برای یک جمعیت هوادار، ثابت کنند که نسبت به مسائل و مشکلات کلان اقتصاد کشور و ارائه قوانین و مقررات لازم برای رفع مشکلات، آمادگی دارند و قبل از نمایندگی نیز هزینه های تبلیغات خود را برای مردم و رفع مشکل آنها هزینه کنند
مطمئنا مردم نسبت به این گونه رفتارها حساس هستند و از خود می پرسند که این هزینه ها از کجا تامین می شود، چرا مردم عادی برای حل مشکل یک خانواده و پیدا کردن یک شغل مناسب و مورد علاقه خود با مشکل رو برو هستند و سال ها آرزوی حل مشکل و تحقق خواسته های خود را دارند اما این جریان انحرافی با 6 سال حاکمیت در دولت، به چنین قدرت مالی بزرگی برای تبلیغات دست می یابد؟

[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 7:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 332
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4409200