NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
از دوستان جبهه پایداری که با آنها در ارتباط هستم درباره احتمال ارائه لیست جداگانه پرسیده ام و آتها گفته اند: مطمئن باشید ما وحدت عمومی اصولگرایان را با دادن لیست جداگانه خراب نمی کنیم و وحدت شکن نمی شویم
به گزارش جهان به نقل از مشرق؛ محمد حسین صفار هرندی شب گذشته (جمعه 20 آبان) در پنجاه و ششمین نشست ماهانه اساتید بسیجی به سخنرانی درباره مسائل روز سیاسی جامعه پرداخت که در زیر بخش هایی از آنرا می خوانید:
*از دوستان جبهه پایداری که با آنها در ارتباط هستم درباره احتمال ارائه لیست جداگانه پرسیده ام و آتها گفته اند: مطمئن باشید ما وحدت عمومی اصولگرایان را با دادن لیست جداگانه خراب نمی کنیم و وحدت شکن نمی شویم، اما شاید وارد ترکیب 7+8 هم نشویم و از گفتمان ناب و خالص دفاع کنیم.
*برخی درباره جبهه پایداری سوال می کنند که آیا اینها همان فرستادگان جریان انحرافی یا دولت هستند؟ باید بگویم بنابر گزارش دستگاه های مطلع و رصد خود بنده، چنین چیزی قابل طرح نیست و شاید این حرف انسان را به ورطه سوءظن و گناه بکشاند.
*چیزی که از جلسات خصوصی اصلاح طلبان به گوش می رسد این است که انها می گویند باید به هر قیمتی به نظام باز گردیم. اصلاح طلبان اینکه امروز نمی توانند حتی از نزدیکی بیت رهبری هم رد شوند و قدرت چانه زنی با شخص اول مملکت را ندارند ناراحتند.
*ارزیابی مدیریت عالی نظام این نیست که اصلاح طلبان نادیده گرفته شوند و می توان به عنوان یک مرکب و ذائقه سیاسی بر روی آنها حساب کرد ولی مهم این است که سردمداری این جریان به دست چه کسی سپرده می شود و آیا این سردمدار حاضر است در چهارچوب نظام کار کند یا خیر؟
*عبدالله نوری، کسی که شعار خروج از حاکمیت را سر می داد، امروز به خاتمی می گوید: اگز من جای تو بودم می رفتم و پشت در خانه رهبری می نشستم تا ایشان اجازه ملاقات دهند. نوری به خاتمی گفته اگر برایت سخت است که تنها بروی من نیز حاضرم همراه تو بیایم تا تنها نباشی.
* آقای هاشمی را نمی توان منفک از جبهه اصلاحات قلمداد کرد. مهدی هاشمی در سال 83 و در مصاحبه با روزنامه usa today گفت که اگر پدر من اینبار رای بیاورد و رییس جمهور شود قانون اساسی را به گونه ای تغییر می دهد که نقش رهبری در آن حداکثر به اندازه نقش تشریفاتی ملکه انگلستان شود.

[ شنبه 90/8/21 ] [ 11:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 308
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4434151