NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
برای انقباض (!) خاطر جناب خوئینی ها ضرب المثلی قدیمی (!) را گوشزد می کنیم: دو چیز در این دنیا باقی می ماند یکی "نام نیک"، و دیگری "عمل صالح" که مردان خاکستری و سیاه فاقد آن هستند و متاسفانه عمر امثال حضرتعالی کفاف کسب آنرا نمی دهد.
محمد موسوی?خوئینی?ها در وب سایت خود با طعنه ناشی از عصبانیت نوشت: برای انبساط خاطر جناب جنتی ضرب المثل جدیدی شنیده ام که خدمت دائم الوجودشان عرض میکنم: دو چیز در این دنیا باقی می ماند یکی نام نیک، و دیگر آیت الله جنتی.
خوئینی ها در پاسخ به این سوال که « اگر به فرض آقای جنتی برای مانور سیاسی و پر رنگ جلوه دادن انتخابات پیش رو، صلاحیت تعدادی از کاندیداهای اصلاح?طلب را تایید کند، آن وقت نظرتان چیست؟» مدعی شد: اصلاحات فراتر از قضیه انتخابات است!
وی همچنین مدعی شد: حاکمیت از اصلاح طلبان عبور کرده است و از حضور آنان در انتخابات استقبال نمیکند.
مرد خاکستری اصلاحات افزود: افراد مستقلی که به تفکر اصلاح طلبی باور دارند عرایض ما را هم شنیده و دیده اند و هم اوضاع کشور را می بینند و هم خطر هائی که کشور را تهدید می کند بهتر از من می دانند با همه این احوال اگر خود تصمیم بگیرند که در انتخابات شرکت کنند ما آنان را ملامت نمیکنیم ومخالفت نداریم .
خوئینی ها در ادامه نوشت: فرصت انتخاباتی برای کسانی که میخواهند وارد انتخابات شوند تمام شده است تأیید آیت الله جنتی و حتی اگر نامه فدایت شوم هم برای اصلاح طلبان بنویسند دیگر نتیجه?ای ندارد چون فرصت تمام شده است . البته این تنها یک سوء ظنی بود از بنده درباره آیت الله جنتی والّا من میدانم که دامن آقای جنتی منزّه است از این که اصلاح طلبان را برای ورود به مجلس و حتی برای ورود به بهشت تآیید بفرمایند. برای انبساط خاطر جناب جنتی ضرب المثل جدیدی شنیده ام که خدمت دائم الوجودشان عرض میکنم: دو چیز در این دنیا باقی میماند یکی نام نیک، و دیگر آیت الله جنتی.
به گزارش بی باک، انگار جسم نحیف آیت الله جنتی بدجوری خواب راحت را از چشمان امثال خوئینی ها ربوده است امّا خوئینی ها و دوستانشان خوب می دانند که مشکل اصلاح طلبان و حامیان فتنه تنها آیت الله جنتی نیست بلکه مشکل اساسی آنها پایداری و استقامت ملت و نخبگان ایران بر اصول و ارزشهای اسلامی و انقلابی است.
ملتی که افرادی چون منتظری و شریعتمداری ها را بخاطر فاصله گرفتن از اصول و آرمانهای انقلاب به عزلت و خفت نشاند، برایش سایر مردان خاکستری و سیاه هم هیچ جایگاهی ندارد.
در پایان برای انقباض (!) خاطر جناب خوئینی ها ضرب المثلی قدیمی (!) را گوشزد می کنیم: دو چیز در این دنیا باقی می ماند یکی "نام نیک"، و دیگری "عمل صالح" که مردان خاکستری و سیاه فاقد آن هستند و متاسفانه عمر امثال حضرتعالی کفاف کسب آنرا نمی دهد.

 


[ شنبه 90/9/19 ] [ 8:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1278
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4439651