NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جریان فتنه درصدد استفاده از کسانی است که با روند وحدت اصولگرایان فاصله داشته لذا در این میان جریان انحرافی بهترین گزینه برای همراهی با آنان در راستای رسیدن به اهدافشان هستند.
مجتبی شاکری در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش فتنه گران برای حضور در ساختار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش جریان فتنه حضور موثر در ساختار قدرت بوده؛ چرا که آنان در جلسات پنهان خود به این حضور اشاره کرده و حیات سیاسی شان را در گرو حضور در مجلس آتی ارزیابی می کنند.
وی با تاکید بر تلاش جریان فتنه برای جذب گروه های متضاد و فاصله دار با روند وحدت ساز اصولگرایان اظهار داشت: فتنه گران درصدد همراه ساختن جریان انحرافی به سمت اهداف خود هستند؛ چرا که انحرافی ها بهترین گزینه برای همراهی با فتنه گران هستند؛ لذا جبهه متحد اصولگرایی باید روشنگری بیشتری در این باره  اتخاذ کند.
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره  آرایش سیاسی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: در تبیین و تشکیل آرایش سیاسی مجلس تنها احزاب نقش تعیین کننده ندارند و آرایش سیاسی انتخابات به دست مردم هوشیار رقم خواهد خورد.
شاکری در ادامه اظهارات خود، روشنگری توسط جبهه متحد اصولگرایی برای ملت را موثر و بسزا دانست و افزود: جبهه متحد اصولگرایی باید برای مردم روشنگری نمایند که جریانات رقیب خفته نبوده و خطرشان برای دستگاه نظام به سمت و سویی است که تنها با استکبار هماهنگی دارد.
وی گفت: پیش بینی می شود که آرایش مجلس نهم  نزدیک به مجلس  هشتم خواهد بود و  فاصله چندانی با مجلس کنونی نخواهد داشت.

 


[ شنبه 90/9/19 ] [ 10:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 822
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4439195